  • Data: 2011-12-23 21:36:54
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-23 21:30, Krzysztof 45 pisze:

    > A zdradzisz czemu musi na stacji?

    Bo ze sklepu, to będę musiał biegać z fakturą po wszystkich
    świętych za podpisami(korporacja) a mi się nie widzi.

    A na stacjach mam karty ... floty/rutexy/inne takie.
    Zatem szukam dalej ;P

    jak będziesz gdzieś w naszych okolicach tankował - to rzucaj
    okiem czy mają, ja obleciałem parę stacji i dupa. Śpieszyć mi
    się nie spieszy, ale chce wrócić do w/w bo w deszczu widziałem o
    niebo lepiej. Inna sprawa, że ... ale to nie do zrealizowania.
    Nie mam PM z przodu, więc selektywnych nie mam jak wciepać :)