  • Data: 2011-12-23 21:57:35
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-23 21:49, Krzysztof 45 pisze:

    > Cały jebitny karton bierzesz? :D
    > Bo jak tylko komplet to warte zadymy ? :D

    Zryta biurokracja ;/ ... odnowienie umowy i wybranie tela, który
    "dla nas" kosztuje 1 PLN wymaga ode mnie 3 podpisów (nie moich
    :)) I dlatego mi się nie chce. Dlatego też większości "krótkich"
    delegacji nie rozliczam - nie płaciłem za hotel
    (przelew/gotówka) to się nie rozliczam, bo szkoda zachodu za 23
    PLN ... Dlatego uparłem się na stację benzynową.

    > Skosztuj Philipsa Vision Plus

    A właśnie te są i na statoilach i na BP ... ale przekonanym do
    najtbrejkerówplós, ... a porównania nie mam, to wolę nie pchać
    się ...

    Wiesz - podobają mi się tylko te piosenki, które już słyszałem i
    te filmy, które już obejrzałem.

    Masz porównanie ?