  • 31. Data: 2013-08-07 00:02:47
    Temat: Re: na co nowego zamienic Vectrę?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-08-06 17:26, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > W Punto też.

    Jasne :)

    > Więc po co płacić 100% więcej za dodatkową blachę z tyłu?

    Jeśli o blachę z tyłu chodzi to będzie ta dopłata za bagażnik, którego
    Punto nie ma, ale płaci się za inne rzeczy - silnik, *miejsce*, wygodę itp.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 32. Data: 2013-08-07 06:14:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-04 22:29, s...@g...com pisze:
    > W kwietniu 2014 kończy się leasing Vectry. Najprawdopodobniej zostanie oddana u
    okolicznego dealera Opla i wylizingowany będzie nowy samochód podobnej klasy.
    > Co teraz jest lub będzie w kwietniu do wzięcia? Insygnia? Coś innego od Opla?
    > A może jednak coś innej marki?

    Normalnie to jest tak, że jak już pojeździłeś
    Fiatem/Oplem/Fordem to potem idziesz w Volvo.
    Jak pojeździsz Volvo to idziesz w Mercedesa/BMW.
    Następnie kolej na Porsche a po nim to już
    tylko Ferrara albo Lambo.

    Po vectra polecam volvo.

  • 33. Data: 2013-08-07 08:45:44
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    megrims nabazgrał(a):

> [...]
    > Fiatem/Oplem/Fordem to potem idziesz w Volvo.
    > Jak pojeździsz Volvo to idziesz w Mercedesa/BMW.
    > Następnie kolej na Porsche a po nim to już

    Żeby nie było to ja dodam do tej listy Mazdę 6 albo CX-5 (prawie full opcję
    mieliśmy wycenioną na ok 120 tyś ale na razie musi poczekać bo stara jeszcze
    za dobra i nie opłaca się sprzedawać)

  • 34. Data: 2013-08-07 09:49:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-06 01:24, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    > Tobie też się może kiedyś nieszczęśliwie zdarzyć, że jak potem stwierdzi
    > prokurator "dopuszczając się rażącego zaniebania zasad bezpieczeństwa w
    > ruchu drogowym, polegającego na jeździe 52km/h w miejscu gdzie dozwolona
    > prędkość wynosiła 40km/h", trafisz po zmroku jakiegoś na szaro ubranego
    > gościa, a gdyby się szczęśliwie wtedy zdarzyło że ten by nie zszedł z tego
    > świata, to dostałbyś 500zł mandatu i miał zbitą szybę.
    > Ale gdyby się okazało, że danemu pieszemu się nieszczęśliwie zmarło, no to
    > np. wyjdziesz z pudła po roku z zakazem kierowania na kolejnych 9 lat, bo

    Tak myśląc nie wychodził bym z domu coby na jakieś nieszczęście
    się nie narazić. Ale jak dotąd przez ponad 30 lat używania samochodów
    nie spowodowałem wypadku.

    > No i jakoś tak na sumieniu pewnie lżej jak się komuś wybije zęby, niż się
    > go zabije - nawet jeśli sam byś uważał, że i tak wina była jego.

    Daj znać jak w ramach dbania o sumienie kupisz ten samochód.
    Ja z podobnym rozwiązaniem kupię tylko w przypadku kiedy nie
    będę miał innego wyboru.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2013-08-07 13:33:46
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Budzik wrote:
    .

    > Ale najtrafniej ktoś juz w tym wątku podsumowal plusy takiego
    > rozwiązania. Albowiem od początku założylismy ze to pieszy popełnia
    > bład. A jeżeli to jednak kierowca....?

    Tutejsi kierowcy się nie mylą.

    --
    Deflegmator

  • 36. Data: 2013-08-07 13:41:34
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    RadoslawF wrote:

    > miał zły dzień.
    >
    > Tak myśląc nie wychodził bym z domu coby na jakieś nieszczęście
    > się nie narazić. Ale jak dotąd przez ponad 30 lat używania samochodów
    > nie spowodowałem wypadku.

    Bo jesteś nieomylny i nieśmiertelny zapewne.

    --
    Deflegmator

  • 37. Data: 2013-08-07 17:12:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-07 13:41, Użytkownik Deflegmator napisał:

    > Bo jesteś nieomylny i nieśmiertelny zapewne.

    Pal licho nieomylność, możesz jakoś zagwarantować tę nieśmiertelność ?

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2013-08-07 17:39:35
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Pal licho nieomylność, możesz jakoś zagwarantować tę nieśmiertelność ?

    Wystarczy, że zza kierownicy nie będziesz wychodził.

    --
    Deflegmator

  • 39. Data: 2013-08-07 19:55:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-07 17:39, Użytkownik Deflegmator napisał:

    > Wystarczy, że zza kierownicy nie będziesz wychodził.

    Ale możesz to jakoś zagwarantować ? czy tylko tak sobie trollujesz
    radośnie ?

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2013-08-07 20:04:09
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>