  • Data: 2014-11-26 07:23:39
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-25 16:48, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > No ale takie stwierdzenie nikomu w niczym nie pomoże bo nie wiemy jakie
    > kryteria bierzesz pod uwagę. Dla mnie może być coś innego ważne niż dla
    > Ciebie.
    > Porównaj, proszę, Nexusa 6 i iPhone 6+ i napisz czemu lepszy... Wymień choć
    > 3-4 najważniejsze kryteria w ktorych nad iPhone6+ góruje.

    Wystarczy jedno - nie jest ajfonem. Jest to tak wielka zaleta i
    przewaga, że wymienianie innych (a są) mija się z celem.

    > No i na koniec wytłumacz proszę Ghostowi o co Ci chodziło z tym "ekran ma
    > wiekszy mimo ze jest w podobnym rozmiarze" bo biedak nie zajażył i na mnie
    > szczeka ze to ja źle Cie zrozumiałem... :-D
    >
    > Napisałeś, że zaletą Nexusa6 w stosunku do iPhone6+ jest to, że mimo
    > podobnych rozmiarów zewnętrznych użytkową powierzchnię ekranu ma Nexus6
    > większą od iP6+, prawda?

    Próbujesz mało sprytnie odwrócić kota ogonem - nie zrozumiałeś całości a
    usiłujesz uzyskać potwierdzenie dla fragmentu, który o dziwo
    zrozumiałeś. O co chodzi podkreśliłem.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak