  • Data: 2014-11-25 22:18:05
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun <i...@j...ru> wrote:

    > Nie chodziło mi o górę kasy w kontekście przychodów klientów, a w takim
    > że odpowiednik któremu nic nie brakuje kosztuje tylko około 1/3 wartości tego
    sprzętu.

    W czyjej ocenie mu nic nie brakuje? Twojej? A znasz wszystkie kryteria
    jakimi posługuje się orzy wyborze kupujący?

    I jak definiujesz "odpowiednik"?
    Bo jakkolwiek w sferze urządzeń z Androidem na pokładzie łatwo między dwoma
    producentami odszukać odpowiedników to jednak już pomiędzy platformami jest
    dużo trudniej ustalić co dla kogo będzie odpowiednikiem...

    Miałem niedawno doświadczenie w tej sprawie: odradzałem komuś kto używał od
    wielu lat iPhone z iOS zakup iPada - to oczywiscie była szersza sprawa przy
    wyborze pierwsego tableta.
    I każdej kontr-propozycji czegoś istotnego brakowało. Brakowało znanego i
    lubianego iOSa na pokładzie! I mimo, że za nieco powyżej $1200 można było
    kupić np świetne Surface 3 Pro a za połowę tej kwoty szereg wyśmienitych
    tabletów z Androidem lub Windows RT na pokładzie to jednak skończyło się na
    zakupie iPada Air 10" z dyskiem 128Gb i modemem LTE za $950. I zapewniam
    Cię, że dla tej osoby trzy stówki w jedną czy drugą stronę przy zakupie
    sprzętu tego typu nie robiło absolutnie żadnej różnicy. Uznałem bowiem, że
    przy uslalonych kryteriach to będzie najlepszy produkt spełniający
    funkcjonalne kryteria użytkownika. I wiesz co? Po kilku miesiącach wiem że
    dokonaliśmy słusznego wyboru - właścicielka jest bardzo zadowolona i używa
    go praktycznie codziennie.

    > Mało tego, w sporo sprawach nawet go przewyższa, np. w takim iPhone czy
    > SGS5 próżno szukać slotu na drugą kartę SIM.

    Sugerujesz, że każdy powinien wybierać tylko telefony z dwoma gniazdami pod
    SIM?

    > A tak swoja drogą - jak myślisz Przemo, kto tu pisze na grupie, dochodowa
    > elita kraju? Bo ja stawiam na paru emerytów, rencistów i nudzących się w
    > robocie roboli na stanowisku wycenionym na 2000zł/miesiąc.

    I dlatego są opinie na temat iPhone że jest za drogi :-) Albo ze ktokolwiek
    kupuje coś tak drogiego musi kupować dla szpanu i na kredyt bo przecież
    myśl, że dla kogoś to jest ulotna zabawka jedna z wielu takich które sobie
    kupi zwyczajnie dla zabawy jest niewiarygodna...

    Każdy sądzi innych według swoich własnych doświadczeń i horyzontów
    poznawczych - jak ktoś zarabia te 2000zł brutto i przykłada swoje kryteria
    wyboru jakich używa przy tego typu zakupach do interpretacji wyborów kogoś
    kto ma dochody 10x większe to nie dziwi mnie że dochodzi do nieporozumień
    czy czasem nawet konfliktów i posądzania o szpanerstwo czy chęć wywołania
    zazdrości takim zakupem...