  • Data: 2014-11-25 18:47:08
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:
    dyskusyjnych:m52c61$mql$...@d...me...

    > Widze "bo _lepszy_ i mimo", ale kontynuuj robienie z siebie glupka.

    Z tym że to nie było "lepszy mimo czegoś tam..." ale wlaśnie było tam "i"
    czyli łącznik w zdaniu złożonym czyli "mimo" było częścią drugiego zdania:
    "mimo większego rozmiaru ekranu w podobnym rozmiarze".

    http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Zdanie_współrzędnie_z
    łożone

    Zamiast jednego zdania złożonego z dwu zdań współżędnych, połączonych "i",
    którego złożoność przerosła jak widać zdolności rozumienia tego co czytasz,
    mógł napisać dwa osobne zdania proste i wyszłoby na to samo:
    "iPhone6 bedzie w sam raz bo lepszy. Mimo większego ekranu jest w podobnym
    rozmiarze".

    Rozbiór zdania to bardzo logiczny i ścisły temat - wielu humanistów leży i
    kwiczy z gramatyki, mimo że poezję czują lepiej i z interpretacją wierszy
    radzą sobie lepiej od inżynierów :-)
    Jakie oceny miałeś z gramatyki na lekcjach języka polskiego w szkole?