  • Data: 2012-05-16 17:51:03
    Temat: Re: na 'brakującą wahę'
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *J.F* w wiadomości news:jp0gt1$feb$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > A wskazesz przepis mowiacy o tym ze mozesz odjechac bez placenia?

    ???
    Bardzo wiele razy oddalałem się z towarem bez płacenia na miejscu, czasem fv
    na przelew, czasem podpisanie jakiegoś kwitka. Pominę sytuacje płacenia
    kartą, gdzie pieniądze trafiają na konto sprzedawcy po czasie. Nigdy Policją
    mnie nie straszono, witano i żegnano z uśmiechem, tylko na stacji paliw
    proste sprawy urastają do rangi problemu jak widzę...

    Nie widzę problemu by z takiej stacji odjechać w sytuacji gdy pojawi się
    taki problem, za wczasu tylko pod numerem 112 opisać że pojawi się
    zgłoszenie o kradzież...

    > Zapomniales o pkt 5 - bierz pan wiadro i wylewamy to paliwo (trudne w
    > wielu autach).

    To był punkt 3, ja nie mam pompki do spuszczania paliwa, natomiast stacja
    powinna być przygotowana na to że nie jest przygotowana by wystawić fakturę
    z odroczonym terminem płatności.

    > Oraz 6 - pan chwile poczeka az sie system naprawi :-)

    W moim przypadku gdy chciałem zrobić dokumentację wskazującą ile faktycznie
    paliwa zatankowałem by nie zgłosili tankowania tira termina ruszył. A
    właśnie jak klient chce zapłacić, natomiast pracownicy stacji mu to
    uniemożliwiają to ewentualne zgłoszenie kradzieży samo w sobie jest już
    przestępstwem.

    Ja rozumiem płatność odroczoną, natomiast pracownicy stacji nawet to
    blokują, za to mają jakieś dziwne upodobania do zbierania komórek...

    Pozdr