  • Data: 2012-03-20 11:38:26
    Temat: Re: na bogato!
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-20 10:24, to pisze:

    > To A6 jest warte w tej chwili nadal blisko 100 tys., a pewnie dzisiaj go
    > nie kupił. Dalej nowy pasek -- 150 tys. Jakie nowe Volvo, też nie mało.
    > Lexus. Nawet te słabsze, zapewne nie kupione wczoraj, przy kupnie
    > kosztowały może nawet 150 tys. Mało? A jak wygląda przeciętny samochód
    > Polaka?
    >
    > Tymczasem stado czarnych "nauczycieli" ma wciąż usta pełne frazesów o
    > "ubóstwie" itp. Dlaczego sami nie dają przykładu, tylko jeżdżą A6,
    > Lexusami czy choćby Passatami i Superbami? Na pomoc biednym nie ma, na
> [...]

    I to jest święta racja. Odciąć ich od koryta i tyle. U mnie na wiosce
    proboszcz (parafia liczy 3 tyś. ludzików) jeździ sobie 2-letnią Corolla
    Verso, na sprzętu na plebanii takiego, że nie jednemu to się marzy (2
    laptopy, 2 netbooki, drukarkę laser kolor i innych ciekawych rzeczy).
    Wkurzają mnie klechy i to okrutnie. Nic nie robią a kasiorę na biednych
    ludziach trzepią. Za ślub 500, za chrzest 200 i tak dalej i tak dalej.
    Cennik jest długi i drogi...