  • 1. Data: 2012-01-06 08:52:55
    Temat: n-ka z turbo na jednym kablu
    Od: "binek" <a...@p...pl>

    Witam

    Wiadomo, ze jesli chcialbym ogladac n-ke i nagrywac jednoczesnie inny
    program na dysk to musze miec podpiete 2 kable po dekoder...i 2 wychodzą
    jednoczesnie z konwertera

    Problem w tym, ze nie przewidzialem takiej sytuacji i z balkonu idzie jeden
    kabel.

    Czy mozna zamonotowac taki rozdzielacz np. na samym koncu kabla na 2 kable ,
    splitter chyba to sie nazywa ...Nie wiem wlasnie,. czy czasem nie bedzie
    jakis zaklocen...

    Ew. jakis inny pomysl, abym, nie musial ciagnac 2 kabli z konwertera..?

  • 2. Data: 2012-01-06 09:04:33
    Temat: Re: n-ka z turbo na jednym kablu
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Ew. jakis inny pomysl, abym, nie musial ciagnac 2 kabli z konwertera..?
    jeden z programów który chcesz nagrać naperwno będą powtarzali nocą.
    Wtedy go nagraj
    ToMasz

  • 3. Data: 2012-01-06 09:14:14
    Od: "binek" <a...@p...pl>

    NO ale wtedy prawdopodobnie bede musial przekladac kabel antenowy z tylu. To
    bez sensu.

  • 4. Data: 2012-01-06 10:23:30
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.01.2012 10:14, binek pisze:
    > NO ale wtedy prawdopodobnie bede musial przekladac kabel antenowy z tylu. To
    > bez sensu.
    >

    > Użytkownik "ToMasz"<twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    dlaczego miałbyś musieć przekładać ten kabel?
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-01-06 10:34:50
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    binek <a...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > jakis zaklocen...
    >
    > Ew. jakis inny pomysl, abym, nie musial ciagnac 2 kabli z konwertera..?

    Proszę uprzejmie:
    http://www.dipol.com.pl/kablowy_transmiter_twinsende
    r_-
    _2_sygnalow_sat__tv_R85260.htm

  • 6. Data: 2012-01-06 10:38:23
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    > Proszę uprzejmie:
    > http://www.dipol.com.pl/kablowy_transmiter_twinsende
    r_-
    > _2_sygnalow_sat__tv_R85260.htm

    Link skrócony:
    http://tinyurl.com/yewnyte

  • 7. Data: 2012-01-06 18:01:13
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-06 10:14, binek pisze:
    > NO ale wtedy prawdopodobnie bede musial przekladac kabel antenowy z tylu. To
    > bez sensu.

    Bez sensu, masz rację. chyba że masz tam gniazdo dzienne i nocne ;-)

  • 8. Data: 2012-01-06 22:15:27
    Od: "binek" <a...@p...pl>

    > Proszę uprzejmie:
    > http://www.dipol.com.pl/kablowy_transmiter_twinsende
    r_-
    > _2_sygnalow_sat__tv_R85260.htm

    Dokladnie to jest to co potrzebuje
    Dzieki :-)

  • 9. Data: 2012-01-07 11:15:18
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    > NO ale wtedy prawdopodobnie bede musial przekladac kabel antenowy z tylu.
    > To bez sensu.

    Błędnie zakładasz, że jedno gniazdo jest do oglądania, a drugie do
    nagrywania. Na jednym kablu też się nagra.

    Vasco