    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: n-ka i multi room
    Date: Fri, 15 Jul 2011 11:38:28 +0200

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > htpc to niby nie brandzlowanie się technikaliami , nie no ok.

    Jakbym kupował dla faktu posiadania htpc, to tak by było.
    Kupowałem, bo to było wtedy najtańsza opcja taniego oglądania HD, to był
    jedyny cel.
    Teraz już nie jest, więc absolutnie bym go nie kupił, ale skoro już mam to
    niech się spłaca dopóki działa.

    > Ale Ty i Twoje preferencje wiesz co obchodzą innych?

    Mnie więcej tyle co Twoje.
    Mnie bardziej, a wyrażam zdanie swoje, a nie jakichś innych.

    > To jak przebija oferte N, to oferte C+ zmiata.

    Uzupełnia.
    Tak samo jak Polsatu (do niedawna).
    N uzupełnić nie może, bo zabronili takich rozwiązań.
    Na tym polega problem z tym operatorem.

    > Nagrań? Gdzie w C+ i N? hehehhe widać u Ciebie czas płynie inaczej niż u
    > innych.

    Pewnie tak, nie jestem w stanie wychwycić różnicy przy sekundowym wchodzeniu
    do menu z nagraniami.
    Pewnie powiniem mieć jakiś elektroniczny stoper z milisekundami w tym celu,
    ale również szkoda mi kasy na brandzlowanie się takimi tematami.

    > Bo niby cena lepszego htpc to jak sie ma do ceny 'n'?

    HTPC w Cyfrze możesz używać, a nie musisz, podobnie jak Dreamboxów za kupę
    siana.
    Jak nie chcesz możesz kupic sprzęt za 1 zł.
    W N wyboru żadnego nie posiadasz.

    > Ty nie masz

    Tak, bo nie lubię wyrzucać kasy na coś, co gdzie indziej mam za friko.