  • Data: 2011-07-15 10:38:47
    Temat: Re: n-ka i multi room
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale kogo to obchodzi i jaki ma związek z multiroomem?

    Ma związek z Twoimi zarzutami pod moim adresem.
    Coś zarzuciłeś, nie trafiłeś, więc odparłem zarzut.

    > A ja swoje w dodatku w zakresie sprzętu nie oferty.

    No i ok, czy ja Ci zabraniam?
    Ew. czytacz sam sobie wyciągnie wnioski z naszej dyskusji, na czym mu
    zależy, żeby było taniej, czy żeby było drożej i bardziej kolorowo na
    ekranie. ;-)

    > Ale zrozum, nie dyskutujemy o ofercie programowej

    Oczywiście, htpc to jest oferta sprzętowa, a nie programowa.
    A dokładniej brak takiej (i wielu innych) możliwości w N oznacza, że ta
    oferta sprzętowa jest bardzo uboga.

    > Do epg, programu też nie wchodzisz.

    Na dekoderze Cyfry nie, bo używa go moja córka która ma to gdzieś.
    Ja korzystam z htpc tylko i wyłącznie, dzięki temu nie jestem związany
    technicznymi rozwiązaniami którejkolwiek z platform.
    A i przed zakupem htpc korzystałem ze swojego sprzętu (pvr).

    > No ale powiedz mi jaki to ma mieć związek z tym czy C+ czy N ma lepszy
    > multiroom?

    Zasadniczy.
    To właśnie multiroom w N wymusza na Tobie zakup drugiego i to konkretnego
    dekodera.
    To jest największy minus tej oferty, poza tym byłaby całkiem znośna.

    BTW: czy jak już posiadasz takowy dekoder i podpisujesz umowę z N na
    multiroom, możesz go w tym celu wykorzystać?
    Czy jak w Polsacie - musisz kupić nowy przy każdej okazji?

    > C+ ma streaming po lan, dostep do dysku z drugiego dekodera, możliwość
    > działania bez podłączenia do sat? No ciekawe?

    Oczywiście, C+ daje taką możliwość, nic nie ogranicza, tak nawet zdarzało mi
    się nieraz oglądać (z drugiego kompa podłączonego siecią do htpc).
    Wystarczy zrealizować to na własnym sprzęcie, Ty decydujesz na jakim.