  • 41. Data: 2009-11-23 05:40:45
    Temat: Re: n c+ czy polsat
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Mylisz się.

    To w której platformie masz Polsat?

    > Tunery HD Cyfry mają wbudowaną opcję dvb-t, z którego Polsat jest jak
    > najbardziej dostępny. Jest więc (w kilku województwach na razie) i
    > będzie (na coraz większym obszarze kraju).

    Jak będzie dvb-t dostępny dla każdego kowalskiego, to pogadamy.
    Narazie piszemy o platformach dvb-s.

    > A jednak nie tak samo.

    Oświeć mnie, jak jest naprawdę.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2009-11-23 05:42:22
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Darek wrote:

    > Czemu, jesli wiadomo ?

    Pewnie jak zwykle. Chodzi o pięniądze i walkę o klienta.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2009-11-23 10:56:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > To w której platformie masz Polsat?

    W której mogę odbierać Polsat?
    Cyfra, n, PC, niedługo TP SA.
    Mało?

    > Jak będzie dvb-t dostępny dla każdego kowalskiego, to pogadamy.

    Ale co mnie obchodzi każdy Kowalski?
    Niektórzy mają, niektórzy nie, więc nie pisz że nie ma nikt.

    > Narazie piszemy o platformach dvb-s.

    Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez wbudowane
    w sprzęt dvb-t.

  • 44. Data: 2009-11-23 12:05:50
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez
    > wbudowane w sprzęt dvb-t.

    Tylko że możliwość odbioru DVB-T nie zależy od bycia klientem platformy,
    a raczej od budowy używanego sprzętu (no i od lokalizacji geograficznej).

  • 45. Data: 2009-11-23 12:20:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hedtqu$93h$1@polsl.pl...
> [...]

    >raczej od budowy używanego sprzętu (no i od lokalizacji geograficznej).

    Jasne, ale jeśli to platforma umożliwia Ci korzystanie z takiego sprzętu,
    który to umożliwia, to chyba jednak oglądasz dzięki tejże platformie
    (oczywiście w przypadku gdy nie masz własnego tunera dvb-t).
    To miała być główna przeszkoda na drodze do wdrożenia dvb-t, a dzięki
    wszystkim platformom satelitarnym (z wyjątkiem Polsatu) jakby znikała.

  • 46. Data: 2009-11-23 12:55:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    >Porównam z sygnałem HDMI, gdy Cyfra przyśle promocyjny telewizorek za
    >1zł

    No więc przez hdmi zmiana skalowania z pilota tunera Cyfry działa.
    A Cyfra się wywiązała z wysłania telewizora w 10 dni, rano przyszedł.

  • 47. Data: 2009-11-23 14:18:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

> [...]
    > sprzętu, który to umożliwia, to chyba jednak oglądasz dzięki tejże
    > platformie (oczywiście w przypadku gdy nie masz własnego tunera dvb-t).

    Przy takim rozumieniu słowa "platforma" - tak. Z tym, że może bardziej
    trafione byłoby słowo "operator". Ale to już osobny temat...

  • 48. Data: 2009-11-23 14:22:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hee5kd$hu5$1@polsl.pl...
> [...]
    > platformie (oczywiście w przypadku gdy nie masz własnego tunera dvb-t).

    >Przy takim rozumieniu słowa "platforma" - tak. Z tym, że może bardziej

    Niech będzie, kwestia nazewnictwa jest dla mnie sprawą trzeciorzędną.
    Myślisz, że wielu ludzi będzie w ogóle świadomych, że Polsat który odbierają
    z dekodera Cyfry, na kanale np. 995 nie jest z Cyfry+, tylko z ziemi ? ;-)

  • 49. Data: 2009-11-23 14:23:14
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    On 23 Lis, 13:55, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > No więc przez hdmi zmiana skalowania z pilota tunera Cyfry działa.
    > A Cyfra się wywiązała z wysłania telewizora w 10 dni, rano przyszedł.

    Miałes refleks i fart - gratulacje.

  • 50. Data: 2009-11-23 14:37:05
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Myślisz, że wielu ludzi będzie w ogóle świadomych, że Polsat który
    > odbierają z dekodera Cyfry, na kanale np. 995 nie jest z Cyfry+, tylko z
    > ziemi ? ;-)

    Mogą tego nie wiedzieć, skoro wszystko załatwia wynajęty monter i wgrana
    lista kanałów. Jaja będą, gdy taki użytkownik zapragnie zabrać tuner na
    wakacje poza zasięg DVB-T a przynajmniej w rejon, gdzie nadaje to-to na
    innym kanale. No jak to, satelita nie ma zasięgu??? Przecież sygnał
    satelitarny jest wszędzie... ;-)