  • 51. Data: 2009-11-23 15:53:38
    Temat: Re: n c+ czy polsat
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > innych >>> platformach niż CP.

    > W której mogę odbierać Polsat?
    > Cyfra, n, PC, niedługo TP SA.
    > Mało?

    Kłamiesz.

    > Ale co mnie obchodzi każdy Kowalski?

    Ciebie nic. Masz klapki na oczach i widzisz świat tylko przez nie.

    > Niektórzy mają, niektórzy nie, więc nie pisz że nie ma nikt.

    W którym miejscu tak piszę?

    > Które to platformy umożliwiają swoim klientom odbiór Polsatu przez
    > wbudowane w sprzęt dvb-t.

    Pokaż mi dekoder Polsatu który ma wbudowany tuner dvb-t.

    I Ty dalej swoje. Jak koń z klapkami na oczach.
    Idąc tym tokiem rozumowania to wszystkie platformy mają Polsat,
    bo przecież każdy może go odbierać z anteny zwykłej.
    Przeczytaj jeszcze raz wątek, a przede wszystkim temat.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2009-11-23 17:12:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Kłamiesz.

    Poza pyskowaniem jakiś argument będzie?

    > Pokaż mi dekoder Polsatu który ma wbudowany tuner dvb-t.

    Polsat jest tu najbardziej z tyłu, więc musi oferować odbiór Polsatu z
    satelity. ;-)

    > dalej swoje. Jak koń z klapkami na oczach.

    Dobrze się podumowałeś.
    Jak nie rozumiesz co czytasz, to miło by było, gdybyś nie odpowiadał.

    > Idąc tym tokiem rozumowania to wszystkie platformy mają Polsat,
    > bo przecież każdy może go odbierać z anteny zwykłej.

    Nie każdy, niektórzy mogą nie mieć analogowego tunera w sprzęcie.

  • 53. Data: 2009-11-30 16:50:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Nov 2009 23:22:53 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Mylisz się.
    >Tunery HD Cyfry mają wbudowaną opcję dvb-t, z którego Polsat jest jak
    >najbardziej dostępny.

    Trzeba mieć jeszcze sygnał doprowadzony do tego tunera. A nie każdy
    ma.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu