  • 31. Data: 2009-11-21 18:37:08
    Temat: Re: n c+ czy polsat
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    On 21 Lis, 16:50, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Bo naciskasz guzik na innym pilocie?
    > Bez przesady, ilość operacji ta sama.

    Nie , nie taka sama.
    Pilot Cyfry leży pod ręką a tutaj trzeba czasem wstać z kanapy, iść
    do stolika, wziąć pilota TV, otworzyć klapkę i naciskać guzik od
    formatu - jest ze dwa razy więcej opcji, niż w dekoderze, niektóre
    całkiem nieprzydatne, bo nigdy na nich nie ma proporcjonalnego obrazu
    - zanim ocenię obraz, to menu znika, trzeba zaczynać od nowa.
    Na zakończenie trzeba zamknąć klapkę, odłożyć pilota i wrócić na
    kanapę - cholernie męczące....
    Po zmianie programu od nowa....

    Wiem, można w telewizorze ustawić auto albo innego "suprezooma" i
    oglądać grube baby z jednym uchem większym,
    jak ogląda pewno 99% telewidzów....."no bo jak taką panoramę kupiłem,
    to dlaczego mają być czarne pasy po bokach albo u góry i dołu".
    W sklepach większość telewizorów też tak ustawiona, by cały ekran
    wypełnić a sprzedawca okropnie się dziwi, jak zarządam pilota i np
    format na 14/9 zmienię przy nadawaniu 4/3.

  • 32. Data: 2009-11-21 18:40:30
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    On 21 Lis, 19:37, Wmak <w...@g...pl> wrote:

    , jak zarządam pilota i np

    Tak mnie zbulwersowało, że pierwszego orta od kilkudziesięciu lat
    palnąłem....

  • 33. Data: 2009-11-21 20:11:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Bo naciskasz guzik na innym pilocie?
    > Bez przesady, ilość operacji ta sama.

    >Nie , nie taka sama.
    >Pilot Cyfry leży pod ręką

    No to połóż dwa, dalej żaden problem.

  • 34. Data: 2009-11-21 21:15:28
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    On 21 Lis, 21:11, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > No to połóż dwa, dalej żaden problem.

    Nie ma miejsca przy kanapie na dwa piloty...
    Poczucia humoru widać nie masz za grosz...

    Tak, czy inaczej utrudnili obsługę, w dodatku nie wiadomo, czy przy
    nadawaniu 16/9 nie są obcięte boki.
    Porównam z sygnałem HDMI, gdy Cyfra przyśle promocyjny telewizorek za
    1zł - może w ciągu 3 miesięcy im się to uda, bo przysłali SMSa, że
    mają spory "poślizg" w dostawach.

  • 35. Data: 2009-11-21 21:17:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 21 Lis, 21:11, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > No to połóż dwa, dalej żaden problem.

    >Nie ma miejsca przy kanapie na dwa piloty...

    W Ikei są na to specjalne schowki. ;-)

    >Porównam z sygnałem HDMI, gdy Cyfra przyśle promocyjny telewizorek za
    >1zł - może w ciągu 3 miesięcy im się to uda, bo przysłali SMSa, że
    >mają spory "poślizg" w dostawach.

    Eee, u mnie umówili się na 10 dni i po tylu ma być.
    Już dzwonili z propozycją terminu dostawy.

  • 36. Data: 2009-11-21 22:43:26
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    On 21 Lis, 22:17, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Eee, u mnie umówili się na 10 dni i po tylu ma być.
    > Już dzwonili z propozycją terminu dostawy.

    Kiedy zamawiałeś ? nowa umowa czy zmiana starej?
    Ja zmieniałem umowę 15.09, w ciągu 3 dni miał odezwać się kurier a
    wczoraj przyszedł SMS z C+ o odroczeniu na czas nieokreślony.

  • 37. Data: 2009-11-22 09:55:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    On 21 Lis, 22:17, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Eee, u mnie umówili się na 10 dni i po tylu ma być.
    > Już dzwonili z propozycją terminu dostawy.

    >Kiedy zamawiałeś ?

    Umowę podpisywałem w piątek tydzień temu.

    > nowa umowa czy zmiana starej?

    Nowa.

    >Ja zmieniałem umowę 15.09,

    Czyli 2 dni po mnie.

    >w ciągu 3 dni miał odezwać się kurier a wczoraj przyszedł SMS z C+ o
    >odroczeniu na czas >nieokreślony.

    Widziałem co robię że decydowałem się bez zwłoki zbędnej.
    Czy przy zmianie umowy dostałeś jakiś papier że Cyfra zobowiązuje się
    sprzedać Ci ten tv za 1 zł?

  • 38. Data: 2009-11-22 19:15:59
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Darek wrote:

    > Jeśli dobrze widze a raczej nie widze polsatu głównego w pakietach
    > cyfry + ? :)

    Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
    platformach niż CP.

    Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2009-11-22 22:22:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Nie ma i nie będzie. Przynajmniej przez jakiś czas, Polsatu w innych
    > platformach niż CP.

    Mylisz się.
    Tunery HD Cyfry mają wbudowaną opcję dvb-t, z którego Polsat jest jak
    najbardziej dostępny.
    Jest więc (w kilku województwach na razie) i będzie (na coraz większym
    obszarze kraju).

    > Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

    A jednak nie tak samo.

  • 40. Data: 2009-11-23 00:13:12
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > platformach niż CP.
    >
    > Tak samo jak nie ma Canal+ w Polsacie Cyfrowym.

    Czemu, jesli wiadomo ?