  • 11. Data: 2009-11-05 08:44:53
    Temat: Re: n c+ czy polsat
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Robert_J pisze:

    > Dla Ciebie jedynym kryterium jest jakość sprzętu? Myślałem że platformę
    > wybiera się raczej ze względu na zawartość ;-))). Wódkę też kupujesz bo
    > butelka ładna?

    nie ważne co pijesz tylko z kim...
    -tak to ktoś powiedział -;)
    ważne, ważne tylko nie ma chyba znaczących różnic programowych.
    jak są właśnie o tym dyskutujemy.
    różnica jest w sporcie, filmów mało ogladam więc nie wypowiadam się
    gdzie są lepsze.

    > A kto każe Ci brać od nich dekoder? Cyfra ma właśnie tę zaletę, że może
    > sprzęt kupić sobie praktycznie jaki chcesz :-).

    zgadza się, jest to zaleta, ale dobry dekoder kosztuje ok 2000, a to nie
    mało, a tu dają.
    wszystko zależy od wymagań, gdybym miał wybrać cyfre (a nie chciałbym z
    nimi współpracować z innych względów) to poza wysokim abo, niestety
    musiałbym wyrzucić te 2000.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2009-11-05 08:46:13
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ten dobry dekoder potrafi już jednocześnie wyświetlić obraz na wyjściach
    > Euro i HDMI czy dalej trzeba do tego dwóch abonamentów? ;-)

    i tylko to mnie boli

  • 13. Data: 2009-11-05 08:50:44
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    pawell32 pisze:

    > i tylko to mnie boli

    tzn. dzielenia abo, euro już nie używam

  • 14. Data: 2009-11-05 08:54:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > i tylko to mnie boli

    To nie jest "tylko".
    To jest "aż".
    Cecha dyskwalifikująca n dla każdego, kto chciałby czasem coś nagrywać z
    platformy.

  • 15. Data: 2009-11-05 09:12:08
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > To nie jest "tylko".
    > To jest "aż".
    > Cecha dyskwalifikująca n dla każdego, kto chciałby czasem coś nagrywać z
    > platformy.

    a w czym widzisz problem?
    zmieniasz rozdzielczość i nagrywasz z euro

  • 16. Data: 2009-11-05 10:06:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > a w czym widzisz problem?

    W tym że taka funkcjonalność nie ma sensu, skoro nigdzie indziej nie
    występuje?
    Głupia Manta za 100 zł potrafi jednocześnie podawać sygnał na wszystkich
    wyjściach.

    > zmieniasz rozdzielczość i nagrywasz z euro

    Właśnie w tym, że dekoder sam się nie dowie że podłączono do niego
    nagrywarkę i sam się nie przełączy.
    Co za tym idzie timer bierze w łeb.
    Przy dekoderze z dyskiem problem jakby mniejszy, bo można najpierw nagrać na
    dysk, ale dalej nie jest to ułatwienie.

  • 17. Data: 2009-11-05 10:37:44
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Przy dekoderze z dyskiem problem jakby mniejszy, bo można najpierw
    > nagrać na dysk, ale dalej nie jest to ułatwienie.

    tych bez dysku nie brałem pod uwagę.

  • 18. Data: 2009-11-05 10:46:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tych bez dysku nie brałem pod uwagę.

    Ale problem pozostaje.
    Kilku tv już nie podłączysz do jednego dekodera.
    No chyba że zainwestujesz w rozdzielacz hdmi, ale to dość droga opcja.
    Taniej wyjdzie zrezygnować z n.

  • 19. Data: 2009-11-05 12:35:50
    Od: y...@p...onet.pl

    > tych bez dysku nie brałem pod uwagę.

    Jeśli chodzi Ci o to żeby najpierw nagrac na dysku dekodera, a potem coś z tym
    zrobić, to niestety tak się nie da. Ten dekoder nie ma żadnego wjścia. Możesz
    sobie tylko nagrać i mieć na tym dysku. Z tym, ze 250 GB to tylko reklama.
    Ponad połowa tego jest zajeta "oprogramowaniem i filmami". I nic się z tym nie
    da zrobić, nawet jak nie wybierasz tego pakietu.

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 20. Data: 2009-11-05 12:48:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli chodzi Ci o to żeby najpierw nagrac na dysku dekodera, a potem coś z
    > tym
    > zrobić, to niestety tak się nie da. Ten dekoder nie ma żadnego wjścia.

    Oczywiście że ma, inaczej byś go do telewizora nie podłączyła.

> [...]
    > nie
    > da zrobić, nawet jak nie wybierasz tego pakietu.

    Mówiliśmy o turbo dekoderze, on ma dysk 500 GB.