  • 1. Data: 2009-11-04 20:21:14
    Temat: n c+ czy polsat
    Od: "ia" <z...@g...pl>

    no to już wybrałem telewizor samsung le46b750

    teraz tvsat,
    obecnie mam n-ke od grudnia 2007, umowa już się skończyła, antena zdążyła
    zardzewieć,
    co teraz wybrać?

    c+, polsat czy przedłużyć n-kę, czy wypowiedzieć n-kę i kupić n-kę od nowa?

    myślę już o wpełni wyposażonym dekoderze, z dyskiem itd.
    zkares dla n-ki wybrałbym z 3 pakietami i n-hd, bez HBO
    doraźcie lub odradźcie,

    głównie oglądam filmy, nauka, kultura, muzyka, sport mogę sobie darować..

    pzdr
    ia

  • 2. Data: 2009-11-04 20:50:44
    Temat: Re: n c+ czy polsat
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    ia pisze:
> [...]
    > doraźcie lub odradźcie,
    >
    > głównie oglądam filmy, nauka, kultura, muzyka, sport mogę sobie darować..

    teraz w n masz wszystkie pakiety za 48 zł

    AA

  • 3. Data: 2009-11-04 22:25:15
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    ia pisze:

    > obecnie mam n-ke od grudnia 2007, umowa już się skończyła, antena zdążyła
    > zardzewieć,
    > co teraz wybrać?

    Tylko "N" - nie zastanawiaj się nawet.

  • 4. Data: 2009-11-04 22:36:01
    Od: Mane <m...@w...pl>

    jo44 pisze:

    > Tylko "N" - nie zastanawiaj się nawet.

    Bo?

  • 5. Data: 2009-11-05 00:22:09
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Mane pisze:

    > Bo?

    Spróbuj - będziesz wiedział.

  • 6. Data: 2009-11-05 06:30:52
    Od: Mane <m...@w...pl>

    jo44 pisze:

    > Spróbuj - będziesz wiedział.

    Liczylem na jakies argumenty
    .

  • 7. Data: 2009-11-05 06:59:05
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mane pisze:

    > Liczylem na jakies argumenty
    > ..

    bobry dekoder i dobra jakość, w cyfrze słabe dekodery tylko tyle, że
    można to podzielić

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 8. Data: 2009-11-05 07:44:59
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ...antena zdążyła
    > zardzewieć,
    > co teraz wybrać?

    Na pewno lepszą antenę ;-)))

    > głównie oglądam filmy, nauka, kultura, muzyka, sport mogę sobie darować..

    To niestety chyba C+. Ja miałem z nich właśnie rezygnować, ale po długim
    wahaniu przedłużyłem jednak umowę...

  • 9. Data: 2009-11-05 07:48:38
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > dobry dekoder i dobra jakość

    Dla Ciebie jedynym kryterium jest jakość sprzętu? Myślałem że platformę
    wybiera się raczej ze względu na zawartość ;-))). Wódkę też kupujesz bo
    butelka ładna?

    > ... w cyfrze słabe dekodery

    A kto każe Ci brać od nich dekoder? Cyfra ma właśnie tę zaletę, że może
    sprzęt kupić sobie praktycznie jaki chcesz :-).

  • 10. Data: 2009-11-05 07:56:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > bobry dekoder i dobra jakość, w cyfrze słabe dekodery tylko tyle

    Ten dobry dekoder potrafi już jednocześnie wyświetlić obraz na wyjściach
    Euro i HDMI czy dalej trzeba do tego dwóch abonamentów? ;-)
    Bo to że nie oferuje nic więcej niż Cyfra, za to mniej (brak multiroom i
    dvb-t na pokładzie) - i owszem, to już powszechnie wiadomo.