  • Data: 2012-03-09 16:48:25
    Temat: Re: n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2012 20:59, Yerine Ictimai pisze:

    > za jakie darmo???????? 200zł z abo na 2 miechy, ale ja tego nie chcę
    > tylko chcę dostępu do tej przykładowej TELEWIZJI SOMALIJSKIEJ Z
    > MOŻLIWOŚCIĄ NAGRANIA ICH REKLAM (coby se sobie w spokoju jeszcze raz
    > zobaczyć bo za skomplikowane żeby załapać od razu)
    dalej nie rozumiem. chcesz na TV nagrywać? TV najczęściej niema żadnego
    "kodeka" ani sprzętowych możliwości zamiany sygnału TV na Avi. JEdynie
    co potrafi to nagrać na pendriva ten strumien który nadaje DVB-t.
    Analogu nie nagrasz, bo niema tam strumienia mpeg 4 czy jak on się tam
    nazywa.

    > o, i następny oszust - NIEMA ŻADNEGO DYSKU, mówimy o 5800S !!!!!!!!!!!
    PRzepraszam masz racje, nie sprawdziłem jakie możliwości ma 5800s.
    Założyłem błędnie że czytelnik tej grupy ma minimalne zdolności
    negocjacyjne i na podstawie naszych listów, nie wybierze gorszego
    abonamentu niż 48zł z dekoderem w którym jest 500gb dysku (250Vod+250
    nagrywanie)
    > P.S. OK, widzę, że tutaj DUSZNO OD MARKETINGU AŻ ZAWIESIĆ SIEKIERĘ -
    > kumpel już mi wytłumaczył jak wgrać na ten dekoder Linuksa a z wami
    > gadać to jak kopać się z koniem
    Za dekoder zapłaciłeś... 100? 200? za przeróbkę następne 150+przesyłka?
    Uwierz mi (sprawdź posty) ze miałem dokładnie ten sam problem. mocno się
    zastanawiałem czy nie wywalić prawie 1000zł na sprzęt. ale tak czy siak,
    to co bym chciał zostawić na dysku nie byłoby w jakości lepszej niż DVD.
    TAk więc kupiłem sobie małą nagrywareczkę z dyskiem 500gb za 250zł i
    teraz mam wszystkie filmy w jednym małym pudełku, nie dowiązanym do
    żadnego TV na stałe. Jadna tylko wada. brak hdmi. Dlamnie do
    zaakceptowania.

    ToMasz