  • Data: 2012-03-20 16:14:26
    Temat: Re: n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta cała ACTA to sprawa CIĘŻKO-polityczna, nie żadna tam biznesowa...
    > czy "walka z piractwem"...
    >  Skromnym zdaniem powiem, że USA coś kombinują aby przejąć kontrolę
    > nad światem jeszcze wiekszą i pełniejszą w obliczu takiego zagrożenia
    > jak PROGRAM ATOMOWY IRANU, czy Korei Północnej.

    a, i jeszcze trzeba przede wszystkim dodać ekspresowo rosnącą potęgę
    niepokornych Chin i zastępowanie przez nie USA w statusie WŁADCÓW
    ŚWIATA :P
    Ktoś tam więc w tych staczających się USA próbuje jakoś coś
    "zmajstrować", szczerze trochę się tego obawiam bo nie wiem jak
    desperackie moga to być posunięcia...