  • Data: 2012-03-09 00:03:44
    Temat: Re: n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
    Od: Zenek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-08 20:59, Yerine Ictimai pisze:

    > za jakie darmo???????? 200zł z abo na 2 miechy, ale ja tego nie chcę
    > tylko chcę dostępu do tej przykładowej TELEWIZJI SOMALIJSKIEJ Z
    > MOŻLIWOŚCIĄ NAGRANIA ICH REKLAM (coby se sobie w spokoju jeszcze raz
    > zobaczyć bo za skomplikowane żeby załapać od razu)

    > o, i następny oszust - NIEMA ŻADNEGO DYSKU, mówimy o 5800S !!!!!!!!!!!
    >
    > P.S. OK, widzę, że tutaj DUSZNO OD MARKETINGU AŻ ZAWIESIĆ SIEKIERĘ -
    > kumpel już mi wytłumaczył jak wgrać na ten dekoder Linuksa a z wami
    > gadać to jak kopać się z koniem

    Powiem tak frajer jestes i tyle. Nie dosc ze nie potrafisz szukac to
    jeszcze przeplaciles bo ja te tunery mam nowki z gwarancja po 149zl

    Niestety ale przerobienie do normalnej funkcjonalnosci kosztuje
    100-150zl czyli enigma2 i pelna kontrola nad tunerem z mozliwoscia
    podlaczenia dysku SATA i roanych urzadzen USB a takze kontrola po LAN.

    > http://allegro.pl/nbox-bska-wymiana-pamieci-enigma2-
    neutrino-i2119189207.html

    > http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=3479258

    kiedys mozna bylo po rsie wgrac enigme2 ale pozmieniali bootloader i bez
    lutowania sie nie da a "oryginalny" software jest wlasnie taki jak ADB w
    Zielonej Gorze dodaje do tunerow Nki czyli pozal sie boze wielkie gowno
    ktore nazywaja OSMOSIS.