  • Data: 2012-03-08 19:59:25
    Temat: Re: n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 8, 8:35 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > dla czego OSTRZEC? Poinformować. Ja bardzo chciałem kupić odbiornik SAT
    > do którego wetknę dowolną kartę i nagram/zgram co i jak chcę. ale
    > odbiornik taki kosztuje kupę kasy, a za 3 lata będzie przestarzały.
    > Alternatywa? odbiornik N-ki _za darmo_

    za jakie darmo???????? 200zł z abo na 2 miechy, ale ja tego nie chcę
    tylko chcę dostępu do tej przykładowej TELEWIZJI SOMALIJSKIEJ Z
    MOŻLIWOŚCIĄ NAGRANIA ICH REKLAM (coby se sobie w spokoju jeszcze raz
    zobaczyć bo za skomplikowane żeby załapać od razu)

    > z 250GB miejsca na dysku do
    > nagrywania..... Przed czym chcesz ostrzegać?

    o, i następny oszust - NIEMA ŻADNEGO DYSKU, mówimy o 5800S !!!!!!!!!!!

    P.S. OK, widzę, że tutaj DUSZNO OD MARKETINGU AŻ ZAWIESIĆ SIEKIERĘ -
    kumpel już mi wytłumaczył jak wgrać na ten dekoder Linuksa a z wami
    gadać to jak kopać się z koniem