eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetmyszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach › Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
  • Data: 2013-03-02 20:56:39
    Temat: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2013 14:00, Gupik pisze:
    > chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [
    > chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na
    > allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na
    > pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<
    > DZIeki.
    kup dobrą czyli raczej drogą. będziesz ją trzymał dłużej niż żonę,
    dłużej niż komórkę, dłużej niż.... sam wiesz co. tak więc nie
    oszczędzaj. Wbrew temu co piszą koledzy, mam w pracy taniego logitecha,
    i baterie działają nie dłużej niż miesiąc, maks 1 godzina dziennie. mysz
    musi mieć matową gładką powierzchnie, przy zmianie biurka była masakra,
    bo kursor skakał, gdy myszka jeździła po blacie MDF. W domu mam drogiego
    logitecha na kablu, nie ma czerwonego światełka (ma IR)
    za to działa na każdej powierzchni, nawet na ekranie tabletu....

    ToMasz