  • Data: 2014-01-16 15:46:24
    Temat: Re: mysz programowana
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzexs" napisał w
    news:kqjhft$nic$1@node2.news.atman.pl...

    : rs napisał:
    :> czy moze ktos polecic, jakas niedroga, dobrze lezaca pod reka i dobrze
    : > wykonana mysz, ze sterownikami pod W7, ktora ma 6-7 programowanych
    : > klawiszy, ktorych definicje, prosto i szybko mozna zmieniac.
    : > z gory dzieki za porade. <rs>
    :
    : Ja proponuję, żebyś wziął programik AutoHotkey (darmowy) i oprogramował
    : sobie zwykłą mysz - można tam przypisać praktycznie dowolną akcję do
    : wszelakich kombinacji klawiszy, wciśnięć, puszczeń, następstw, obrotów
    : kółka itp. Przez dodanie różnego rodzaju menu masz nieograniczone
    : praktycznie możliwości.
    :
    : Grzexs
    :

    - co prawda było to wczerwcu, ale podepnę się pod temat, chociaż problem
    mam nieco inny. Oto on:

    Bardzo mnie irytuje pewien aspekt widzenia standardowego kursora myszki w
    Windowsach. Choć w wielu aplikacjach po najechaniu tym kursorem na niektóre
    pola - pojawia się dymek z dodatkowym opisem, to byłoby znacznie bardziej
    wygodne, gdyby... Otóż jest tak, iż sam kursor myszy zasłania owe "dymki" -
    tak, iż części tekstu nie da się przeczytać. Czyżby tylko mnie to irytowało?

    Dobrym rozwiązaniem byłoby - albo inne rozmieszczanie owych dymków, co
    byłoby raczej trudno wykonalne, albo - co jest zdecydowanie
    dużo prostsze - "zrotowanie" kursora myszy o 180 stopni, tak, aby zamiast
    "w lewo - do góry" - wskazywał punkt "w prawo do dołu".

    Oczywiście trzeba by się na nowo przyzwyczajać do takiego funkcjonowania
    strzałki, parę razy by człowiek kliknął co innego, niż miał zamiar, ale...
    no cóż, i tak póki co, w zestawie podręcznym owych strzałek - takich
    "zrotowanych" nie ma. Ale mam nadzieję, że ktoś z użytkowników zna jakieś
    satysfakcjonujące rozwiązanie, czyli że można skądyś ściągnąć odpowiedni
    zestaw myszowych strzałek?