  • 11. Data: 2009-12-09 13:19:06
    Temat: Re: mpeg-4
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hfo7j7$629$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2009-12-09 10:05, *zorka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Czyli najlepiej będzie tak jak pisał Cavallino - tuner sat z DVB-T

    Żeby była jasność - tunery HD Cyfry mają taką możliwość, więc być może
    wystarczy prosta wymiana dzierżawionego tunera.

  • 12. Data: 2009-12-09 13:28:19
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli najlepiej będzie tak jak pisał Cavallino - tuner sat z DVB-T

    Czyli telewizor bedzie robił tylko jako monitor?

    Pozdrawiam
    zor

  • 13. Data: 2009-12-09 13:34:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:hfo7j7$629$1@news.onet.pl...

    > Czyli telewizor bedzie robił tylko jako monitor?

    I wzmacniacz.
    Nic mu się z tego powodu nie stanie, a sporo zaoszczędzisz.

  • 14. Data: 2009-12-09 20:37:10
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > I wzmacniacz.

    Chyba, że dźwięk będzie odtwarzał na dodatkowym amplitunerze np. z
    dekoderami DD.

    > Nic mu się z tego powodu nie stanie, a sporo zaoszczędzisz.

    Ucierpi na tym tylko wygoda użytkowania.

  • 15. Data: 2009-12-09 20:40:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Nic mu się z tego powodu nie stanie, a sporo zaoszczędzisz.

    >Ucierpi na tym tylko wygoda użytkowania.

    Za kilkaset zł można sobie jeden dodatkowy pilot obsłużyć.
    Albo i nawet nie, pilot od Cyfry obsługuje mój tv bez problemu.

  • 16. Data: 2009-12-10 06:29:51
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Za kilkaset zł można sobie jeden dodatkowy pilot obsłużyć.

    Oczywiście. Czasami nawet za mniejsze pieniądze robi się mniej
    przyzwoite rzeczy ;-)

    > Albo i nawet nie, pilot od Cyfry obsługuje mój tv bez problemu.

    Tym niemniej jest to obsługa dwóch urządzeń, co dla osób
    przyzwyczajonych do oglądania tylko TV może być pewnym problemem.
    A jaki jest czas startu tunera? Czas przełączania kanałów? To też wpływa
    na wygodę użytkowania.

  • 17. Data: 2009-12-10 09:20:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >Tym niemniej jest to obsługa dwóch urządzeń, co dla osób przyzwyczajonych
    >do oglądania tylko TV może być pewnym problemem.

    Znaczy wciśnięcie jednego przycisku więcej przy włączaniu sprzętu?
    Nawet małpa się nauczy w kilka minut.
    Jakoś każdy używający tv sat daje radę.

    A dla wymagających są piloty, które można nauczyć co mają zrobić po
    wciśnięciu jednego przycisku.
    Wygoda kosztuje.

    >A jaki jest czas startu tunera?

    No tu jest problem, trochę to trwa.

    >Czas przełączania kanałów?

    Taki sam jak wbudowanego tunera mpeg-4.

  • 18. Data: 2009-12-10 09:43:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-10 07:29, *Bartłomiej Zieliński* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > przyzwyczajonych do oglądania tylko TV może być pewnym problemem.
    > A jaki jest czas startu tunera? Czas przełączania kanałów? To też wpływa

    Ale wątkotwórca i tak większość kanałów ogląda z Cyfry - naziemna to
    tylko Polsat.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2009-12-10 11:42:12
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Znaczy wciśnięcie jednego przycisku więcej przy włączaniu sprzętu?
    > Nawet małpa się nauczy w kilka minut.

    I powiesz tak starszej osobie, która od lat ogląda tylko TV i umie
    obsłużyć tylko 1 pilota?

    > Jakoś każdy używający tv sat daje radę.

    A dziś miałem w rękach grudniowego SatKuriera i tam przy okazji trafiłem
    na bardzo mądre zdanie. Nie pamiętam dosłownie, ale było napisane, że
    użytkownicy tunerów satelitarnych mają większą wiedzę techniczną, a
    zatem tworząc soft dla tunera DVB-T należy zwrócić uwagę na maksymalne
    uproszczenie instalacji. W każdym razie użytkowników TV naziemnej i
    satelitarnej nie można wrzucać do jednego worka, a przynajmniej nie w
    ogólnym przypadku. To, że Ty czy być może nawet większość
    wypowiadających się tutaj "daje radę", nie oznacza, że 99% społeczeństwa
    też "da radę".

    > Taki sam jak wbudowanego tunera mpeg-4.

    To może też zależeć od konkretnego typu urządzenia i softu. Można sobie
    wyobrazić, że TV zmieni kanał szybciej niż zewnętrzny tuner, może tez
    być odwrotnie.

  • 20. Data: 2009-12-10 11:45:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hfqmql$sdl$1@polsl.pl...
> [...]
    > Nawet małpa się nauczy w kilka minut.

    >I powiesz tak starszej osobie, która od lat ogląda tylko TV i umie obsłużyć

    Oczywiście.
    Sprawdzone w praktyce.

    Jesteś w 100% pewien że wśród klientów platform sat nie ma ani jednej osoby,
    która wcześniej od lat oglądała tylko tv i umiała obsłużyć 1 pilota?
    A zresztą skąd umiała, jeszcze nie tak dawno pilotów nie było?

> [...]

    >bardzo mądre zdanie. Nie pamiętam dosłownie, ale było napisane, że
    >użytkownicy tunerów satelitarnych mają większą wiedzę techniczną

    Sugerujesz że to jacyś nadludzie są? ;-)
    A userzy TV Trwam jakoś się dali namówić.

    Dokładnie, po co więc o to pytać?