  • 1. Data: 2009-12-08 11:59:51
    Temat: mpeg-4
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Mam tv sony bravia (nie pamietam modelu - jestem w pracy) z mpeg-2. Czy
    mozna wgrac jakis upgrade i zmienic na mpeg-4? Czy to juz kaplica? Tv mam 2
    lata, 46 cali a juz staroć.

    Pozdrawiam
    zor

  • 2. Data: 2009-12-08 13:08:36
    Temat: Re: mpeg-4
    Od: "jotbl" <s...@g...com>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Mam tv sony bravia (nie pamietam modelu - jestem w pracy) z mpeg-2. Czy
    > mozna wgrac jakis upgrade i zmienic na mpeg-4? Czy to juz kaplica? Tv mam
> [...]
    pozostaje dokupić stb bo to nie jest sprawa upgrade.

  • 3. Data: 2009-12-08 13:20:17
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "jotbl" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > pozostaje dokupić stb bo to nie jest sprawa upgrade.
    Rozumiem, że to jakiś dekoder sygnału.

    Czy obraz na telewizorze z takim STB + wbudowany mpeg2 będzie takiej samej
    jakości jak na telewizorze z wbudowanym mpeg-4?

    Pozdrawiam
    zor

  • 4. Data: 2009-12-08 13:33:33
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "zorka" <ciapka@.wp.pl> wrote in message news:hfljqg$s2j$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "jotbl" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że to jakiś dekoder sygnału.
    >
    > Czy obraz na telewizorze z takim STB + wbudowany mpeg2 będzie takiej samej
    > jakości jak na telewizorze z wbudowanym mpeg-4?

    jesli bedzie to polaczone przez HDMI to nie powinno byc roznicy.

    c.

  • 5. Data: 2009-12-08 13:36:59
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Ten telewizor to:
    Sony BRAVIA KDL-46D3500

    Pozdrawiam
    zor

  • 6. Data: 2009-12-08 13:39:53
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Czy ten moduł będzie ok?
    http://www.dvbsklep.pl/pdf_datasheet.php?products_id
    =76

    Pozdrawiam

    zor

  • 7. Data: 2009-12-08 14:14:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czy ten moduł będzie ok?
    > http://www.dvbsklep.pl/pdf_datasheet.php?products_id
    =76

    Te moduły to raczej kiepska sprawa, nikt Ci nie zagwarantuje że to zadziała
    w każdym okolicznościach.
    Zresztą pewnie i tak satelity używasz, wybierz tuner z wbudowanym dvb-t i po
    kłopocie.

  • 8. Data: 2009-12-09 08:46:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-08 12:59, *zorka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Mam tv sony bravia (nie pamietam modelu - jestem w pracy) z mpeg-2. Czy
    > mozna wgrac jakis upgrade i zmienic na mpeg-4? Czy to juz kaplica? Tv mam 2
    > lata, 46 cali a juz staroć.

    Skąd bierzesz sygnał? - Sat, kablówka, ant. naziemna?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2009-12-09 09:05:27
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd bierzesz sygnał? - Sat, kablówka, ant. naziemna?

    Sygnał biore z cyfra+. Polsat z naziemnej analogowej.
    Pytanie moje było troche wybiegające w niedaleką przyszłość i plany
    nadawania w mpeg4 ze skrzycznego.

    Pozdrawiam
    zor

  • 10. Data: 2009-12-09 13:10:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-09 10:05, *zorka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Sygnał biore z cyfra+. Polsat z naziemnej analogowej.
    > Pytanie moje było troche wybiegające w niedaleką przyszłość i plany
    > nadawania w mpeg4 ze skrzycznego.

    Czyli najlepiej będzie tak jak pisał Cavallino - tuner sat z DVB-T

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l