  • Data: 2013-07-05 18:59:56
    Temat: Re: może tym byście się przejechali?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2013 16:05, Jarek Andrzejewski pisze:

    > więc dlaczego przeciętny łepek nie nosi miecza, maczety,

    Porządne są drogie, a wszystkie są nieporęczne. Plus interfejs jest
    nieco bardziej skomplikowany niż "point & click" ;)

    > pistoletu gazowego,

    Taka sama procedura.

    > gazu w spraju - i nie używa ich przy każdej sprzeczce? Bo

    Pieprz w spraju w ataku ma szansę zadziałać z wyłącznie zaskoczenia.
    Poza tym jest czysto defensywny i przy choćby odpowiedniej masce
    zupełnie nieskuteczny.

    > może jednak rozważa konsekwencje użycia takiego narzędzia?

    ROTFL

    > Nie wiem, ale mogę napisać, że połowa jest w prywatnych, niezawodowych
    > rękach (broń myśliwska).

    LOL

    Weź się nie ośmieszaj... Broń myśliwska do noszenia na co dzień do obrony.

    I wypadków conieco jest.

    > no właśnie... A mimo to twierdzisz, że będzie źle?

    Nie widziałem też statystyk z wypadkami z radioaktywnością, ale jakby
    każdy mógł mieć w domu baterie plutonową... jak myślisz, co by się
    działo? ;)

    > Jakie wypadki masz na myśli i dlaczego sądzisz,

    Paranoik miał pod poduszą i przez sen postrzelił małżonkę. Gamoń
    zostawił w szufladzie i 5-latek zaczął się bawić.

    Skoro zawodowcom zdarzają się wypadki, to amator będzie na to narażony
    wielokrotnie bardziej.

    > że ryzyko wypadku dla Ciebie konkretnie miałoby wzrosnąć?

    Kiler. Scena z Rybą strzelającym do uciekającego Kilera.

    "I na drugi raz niech mi pan nie wchodzi na linię ognia!"

    Trochę przerysowane, ale przy gęstym zaludnieniu gęsto latające kule
    mają większe szanse trafić osobę postronną. Chociażby z uwagi na to, że
    postronnych jest dużo więcej jak "stron konfliktu" ;)

    Czyli albo używasz i masz duże ryzyko postrzelenia kogoś, albo nie
    używać i "zły" ci daje w gębę i zabiera twoją Świętą Klamkę.

    A teraz łaskawie odpowiedz mi na pytanie, które "sprytnie" pominąłeś
    milczeniem: jak broń palna pomogłaby ci w obronie przed przestępstwami,
    jakimi ofiarą w ostatnich 10 latach ofiarą padłeś ty czy twoi znajomi?