  • 1. Data: 2009-02-08 13:53:07
    Temat: mova - ograniczenia
    Od: t...@g...com

    No to się popisali - od lutego wprowadzili limity minut za zakupy.
    Teraz im wiecej jadujesz tym więcej dostaniesz minut za zakupy.W
    rekomopensat dali minuty do wszystkich

    http://www.carrefourmova.pl/files/regulaminy-i-cenni
    ki/Regulamin_oferty_promocyjnej_Minuty_do_wszystkich
    _sieci.pdf

  • 2. Data: 2009-02-09 07:05:15
    Temat: Re: mova - ograniczenia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    t...@g...com pisze:
    > No to się popisali - od lutego wprowadzili limity minut za zakupy.
    > Teraz im wiecej jadujesz tym więcej dostaniesz minut za zakupy.W
    > rekomopensat dali minuty do wszystkich

    Ale jest lepiej i w sumie dobrze 20minut masz zawswze

  • 3. Data: 2009-02-09 08:15:43
    Od: t...@g...com

    On 9 Lut, 08:05, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Ale jest lepiej i w sumie dobrze 20minut masz zawswze

    Wg. mnie przy stanie konta 10 zł dostajesz możliwość otrzymania max.
    20 minut za zakupy.