  • 31. Data: 2012-12-12 16:07:34
    Temat: Re: motor na śniegu i lodzie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-12, Piotr Rezmer <p...@b...pl> wrote:

    > Przez chwilę zastanawiałem się jak bardzo klocki na oponie mogą Ci
    > zwisać że sięgają aż do tarczy, na ale nie leżało mi w kontekście.

    Moze to znak, ze czas zmienic dilera? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2012-12-12 17:16:44
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-12-12 15:49, Magic pisze:

    > A drugi koniec na szyję ? ;)
    Się czepiasz.
    O ile pamiętam Tango latał tak Kawą,ja stosuję tylko na trzech
    kołach,baardzo się poprawia przyczepność:-)
    Będziesz miał ochotę polatać to nie ma problemu:-)
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 33. Data: 2012-12-12 18:55:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-12, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > O ile pamiętam Tango latał tak Kawą,ja stosuję tylko na trzech
    > kołach,baardzo się poprawia przyczepność:-)
    > Będziesz miał ochotę polatać to nie ma problemu:-)

    Po sniegu ZX9R? Szacun ;-) Ja jak nie moglem do czarnego dojechac a mialem
    pod reka tylko trytytki to daly rade na te 200m.

    No i jakbys mogl podac wiecej szczegolow, jaki to sznur ma byc? Do
    snopowiazalek? Wspinaczkowy? Jaki supel na koncu zastosowac? A moze na
    kokardke??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2012-12-12 22:06:58
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-12-12 18:55, AZ pisze:

    > Po sniegu ZX9R? Szacun ;-) Ja jak nie moglem do czarnego dojechac a mialem
    > pod reka tylko trytytki to daly rade na te 200m.
    Może sam się pochwali,gdzieś były fotki,to była gruba lina okręcona
    kilka razy na obwodzie.
    > No i jakbys mogl podac wiecej szczegolow, jaki to sznur ma byc? Do
    > snopowiazalek? Wspinaczkowy? Jaki supel na koncu zastosowac? A moze na
    > kokardke??
    Sam stosowałem co mi w łapy wpadło,akurat sznur jakieś 8-10mm,trwałość
    zależna od ilości czarnego,ale kilkadziesiąt km bez problemu.Supełków
    kilka bo lubi się czasem urwać.Przyczepność zwiększała się znacząco,co
    się później zemściło-jak się wrąbałem w śnieg na zadupiu to na amen.

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 35. Data: 2012-12-13 10:19:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > No i jak sie nie umyje po soli przed dluzszym postojem to potrafia sie
    > klocki przyintegrowac z tarcza i potrzeba troszke sily zeby ruszyc kolem ;-)

    Dokładnie ten przypadek :) Tylko że raczej tłoczki z zaciskami, a nie klocki
    z tarczą :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 36. Data: 2012-12-13 10:22:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-13, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Dokładnie ten przypadek :) Tylko że raczej tłoczki z zaciskami, a nie klocki
    > z tarczą :)

    U mnie akurat klocki z tarcza, tylko ze ja jeszcze na sinter-metalowych
    i w tym przypadku pewnie nie jest to bez znaczenia. Po zimie mialem problem
    tylko z tylnym zaciskiem do ktorego zagladam raz na dwa lata bo uzywam
    baaardzo sporadycznie. Dlatego jak sie chce jezdzic w zimie warto miec
    przesmarowany zacisk - prowadnice itp.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2012-12-13 10:23:39
    Od: ditron <t...@g...com>

    W dniu środa, 12 grudnia 2012 22:06:58 UTC+1 użytkownik Monster napisał:

    > Sam stosowałem co mi w łapy wpadło,akurat sznur jakieś 8-10mm,trwałość
    > zależna od ilości czarnego,ale kilkadziesiąt km bez problemu.

    Może dla zwiększenia trwałości linka stalowa ?
    Albo wyżej wspomniany łańcuch.
    Można coś takigoe gdzies kupić: http://tinyurl.com/c58lcle ?

  • 38. Data: 2012-12-13 10:32:56
    Od: ditron <t...@g...com>

  • 39. Data: 2012-12-13 10:38:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-13, ditron <t...@g...com> wrote:

    > Może dla zwiększenia trwałości linka stalowa ?

    Zmaltretuje Ci felge.

    > Albo wyżej wspomniany łańcuch.

    Bedzie dzwonil na czarnym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-12-13 11:04:28
    Od: ditron <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 10:38:09 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Zmaltretuje Ci felge.

    > Bedzie dzwonil na czarnym.

    Jak dla mnie najlepsze wydaje się to:
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=4186
    53
    Swoją drogą czy to kawałki linki czy łańcucha można w ten sposób zamontować nie
    niszcząc felg.
    Dzwonienie na czarnym? - omijać czarne...