-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!eternal-september.org!reader02.eternal-s
eptember.org!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rv31on$tu4$1@dont-email.me> <rv3918$bu4$1$Cav@news.chmurka.net>
<rv3nm4$6jn$1@dont-email.me> <rv45su$tcj$1$Cav@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <rv45su$tcj$1$Cav@news.chmurka.net>
Subject: Re: moto prawda o elektrykach
Date: Mon, 1 Feb 2021 14:07:27 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 31
Message-ID: <6017fd10$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.111.127
X-Trace: 1612184848 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 553 83.30.111.127:55684
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690857
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:rv45su$tcj$1$C...@n...chmurka.net...
W dniu 30-01-2021 o 14:41, ToMasz pisze:
>Proszę bardzo, żeby nie być posądzony, o bycie tak zakłamanym jak
>elektrofoby:
>https://elektrowoz.pl/auta/produkcja-i-eksploatacja
-samochodu-elektrycznego-w-polsce-i-innych-krajach-u
e-a-emisja-co2-raport-te/
Ale dobrze byloby te liczby zweryfikowac.
>Organizacja Transport & Environment przygotowała analizę cyklu życia
>Zasymulowano jednak drugi, ,,najgorszy z możliwych" scenariusz. Jako
>przykład znowu wzięto, niestety, Polskę z jej energetyką opartą na
>węglu. Do zestawu dodano produkcję samochodu na terenie Unii
>Europejskiej i ogniwa, które przyjechały z Chin. Z taką sytuacją
>będziemy mieli do czynienia przy Volkswagenie ID.3 z ogniwami CATL:
Ogniwa sie produkuje pod Wroclawiem.
No chyba, ze nie nie, albo nie do VW ...
>Jednak nawet w tej sytuacji elektryk powoduje emisję o 22 procent
>mniej dwutlenku węgla niż diesel i 28 procent mniej niż auto
>benzynowe.
Patrzac na spalanie w/g WLTP ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.21 14:25 Cavallino
- 01.02.21 14:48 T.
- 01.02.21 15:48 Jacek Maciejewski
- 01.02.21 16:02 T.
- 01.02.21 16:10 Jacek Maciejewski
- 02.02.21 09:35 T.
- 02.02.21 10:27 cef
- 02.02.21 10:27 Jacek Maciejewski
- 02.02.21 10:47 T.
- 02.02.21 10:48 T.
- 02.02.21 11:22 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test