  • Data: 2009-07-21 07:24:14
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:
    >
    > otóż wielka.
    > Nie widzisz różnicy, bo porównujesz najtańsze laptopy, z najtańszymi
    > stacjonarkami.
    > Jak zaczniesz sie wgłębiać co kotek ma w srodku - okaze sie, ze różnice
    > sa conajmniej dwukrotne,.

    Ty, a po co komu jako maszyna do pisania, wypasny dżifors czy inne
    peryferia gamebojowców?

    > bo nie masz doczynienia z tymi zagadnieniami, jak widac .. to i nie
    > znasz sie na rzeczy. Zajmij sie więc tym, czym sie zajmujesz, a o innych
    > rzeczach posłuchaj od ludzi związanych z tamatem.

    hyhyhy. interesujące :)

    > Przede wszytskim nie widzisz różnicy, między np. handlowcem, ktory
    > powinien miec laptopa a nie stacjonarke, a np. księgową, ktora pracuje
    > stacjonarnie w biurze, nie bierze roboty do domu, nie wspominając już o
    > problemach związanych z wynoszeniem danych z firmy itd.

    widzę.

    > Podłączanie wygodnej klawiatury do laptopa, monitora odsuniętego kawałek
    > dalej niż LCD laptopa ... itd.
    >
    > ps. wg Twojej teorii coś takiego jak stacje dokujące do laptopów to w
    > ogole jest jakiś durny wymysł - tak?

    a gdzie ja to napisałem? przecież to argument na moją korzyść :)
    przecież to ułatwienie, ale i potwierdzenie Twojej teorii, bo zwiększa
    koszty laptopa :)

    ps. od coś koło ponad 15 lat pracuje informatycznie, kolego Kubo :)
    aktywnie, więc pozwól, że posłucham Cię i zajmę się tym, czym się
    zajmuję, a o motocyklach będę słuchał innych ludzi :)

    EOT

    --
    gildor
    9'99