  • 21. Data: 2009-07-20 07:53:00
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości

    > P.S. Z waskich moto na dojazdy w miescie to VTR - choc i tak czasem
    > skutrze 50 ccm pomiga mi stopem w korku.

    Ja wiem, że każda pliszka i tak dalej.
    Ale weź, polecasz na pierwszy motocykl VTR?
    No i poza wszystkim, ile Cipa li taka VTR, bo jak myślałem nad
    kupieniem takowej to użytkownicy wspominali o dwucyfrowym zużyciu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 22. Data: 2009-07-20 07:53:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Rozminąłeś się o kilka cm :>

    szczególasz

    > I zapłaci tysionc za takie wydumke, a on ma dychę
    > na motonga do wydania, trza myśleć ekonomicznie
    > panocku!

    ekonomicznie, to zgubi peceta z tego pajonka i będzie w czarnej dupie.

    no coli to ja jeszcze nie zgubiłem.

    --
    gildor
    9'99

  • 23. Data: 2009-07-20 08:01:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Lip, 09:46, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:
    > O ile w przestrzeniach euklidesowych (może miałeś na myśli przestrzenie
    > nieeuklidesowe???) kiedyś ojczyzna dała jakieś wykształcenie, to
    > zapomniała o reszcie i brakuje mi słówek. Was ist das:
    >
    > a) cykcykgazbox
    > b) multiwibrator

    Daj pan spokój z powagą w poniedziałek bo jeszcze
    4 dni przed nami :/

    Odniosłem się do tych wynalazków wspomnianych
    przez przedpiscę, ciul z tym jak się zwą,
    na pewno oszczędne nie są.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 24. Data: 2009-07-20 08:02:03
    Od: n...@s...com

    On Mon, 20 Jul 2009 00:07:14 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:

    >Pomysł nieco z dupy, na siedzeniu pasażera
    >jest jednak ciut lepsze tłumienie niż na płycie
    >z tyłu, co dla kompa może mieć niejakie znaczenie :>

    No widzisz, Gildoru zalapal, a Ty nie.
    Popraw sie oj popraw.
    Co do ekonomicznosci to pajonki sa zajebiste do poki sie ucho nie
    urwie, a wtedy leje jak scebra.
    Zgubilem kiedys plecak z lustrzanka i kilkoma obiektywami bo mi sie
    wysmyknal z pod siatki. Dobrzy ludzie znalezli i oddali, a bylbym w
    dupe ze 3tys (tak, to bylo w Polsce!). Oczywiscie wczesniej wozilem
    tak sprzet pare miesiecy i nic sie zlego nie dzialo.
    Kolejna sprawa, przewiezienie pascia w chinskiej budzie to maly
    problem, ale jak Ci sie trafi kompiutr w solidnej obudowie (takiej z
    blachy jedynki) to zaczyna sie lipa z mocowaniem i stabilnoscia.
    Żeby znacząco zmniejszyć drgania wystarczy pokombinować z gumianymi
    albo piankowymi podkladami.
    No i na samym koncu, to ma byc wol i ma zarabiac pieniadze. Wiec
    wydatek kilkuset pln zeby robic to solidnie to zadne koszta.

    pozdr
    newrom co lubi wozic dziwne rzeczy :)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 25. Data: 2009-07-20 08:02:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Ja mam Virago 250 ccm i moim zdaniem jest dobre do latania w korkach, bo
    waskie. Ekonomiczne - 3 litry na sto km. Predkosc - pojdzie 120 km/h. Do
    setki bez problemow rozpedzi sie dosyc szybko. Cena - kolo 5 tysiecy, czesci
    dostepne, dosc duzo uzytkownikow. Przewozenie kompa - musialbys kupic moto z
    bagaznikiem i przytwierdzac go tam. Ewentualnie mozna probowac wrzucic go w
    sakwe, ale musialbys wrzucic 2 kompa do drugiej zeby waga byla podobna :-)

    Tutaj kilka przykladow z otomoto z bagaznikiem.:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=689208567

    http://allegro.pl/show_item.php?item=689208567

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 26. Data: 2009-07-20 08:04:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Lip, 09:53, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > ekonomicznie, to zgubi peceta z tego pajonka i będzie w czarnej dupie.

    Nic nie zgubi, nawet ekonomicznie.
    Dajesz 4 pająki + ciut myślenia
    i nie ma prawa nic się zsunąć,
    o zgubieniu nie wspomnę.

    Chinol potrafi przewieźć na mopedzie
    10 świń i lodówkę, to Polak komputra
    nie zamocuje? No dajpanspokój...

  • 27. Data: 2009-07-20 08:09:55
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Chinol potrafi przewieźć na mopedzie
    10 świń i lodówkę, to Polak komputra
    nie zamocuje? No dajpanspokój...

    *** -Staszek, Staszek! Świnie, świnie!
    -Co, żreć znów nie chcą?
    -Nie, siedzą na skuterze i trąbią.

    BPNMSP

    --
    Jasio
    vx etz

  • 28. Data: 2009-07-20 08:10:30
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > <...>
    >
    > Szukasz odpowiedzi? Po jakiego grzyba (nomen omen)? Jak Ci ktoś tu napisze
    > kup se motura to se kupisz, a jak napisze nie kupuj to se nie kupisz?
    > Szukasz motocykla do wożenia kompa stacjonarnego? Pytasz co lepsze, punto
    > czy moto?
    >
    > Odpowiadam:
    > Motocykl trzeba kochać. Trzeba do niego dojrzeć. Trzeba umieć się nim
    > cieszyć. Trzeba też wiedzieć, że można na nim/z nim zginąć, i to czasem
    > bardzo szybko. Jeśli nie czujesz wiatru we włosach, to jeździj dalej

    to wolny kraj, tu nic nie trzeba

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 29. Data: 2009-07-20 08:11:45
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla poczštkujacego
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    n...@s...com wrote:

> [...]
    > dupe ze 3tys (tak, to bylo w Polsce!). Oczywiscie wczesniej wozilem
    > tak sprzet pare miesiecy i nic sie zlego nie dzialo.

    Bo jest zasada taka, ze jak pajak, to dodatkowo ekspandor albo dwa,
    przewleczony przez element, ktorzy jest przypiety pajakiem, jako backup.
    Taki stary a nie wie, no.

> [...]
    > blachy jedynki) to zaczyna sie lipa z mocowaniem i stabilnoscia.
    > Żeby znacząco zmniejszyć drgania wystarczy pokombinować z gumianymi

    Ja osobiscie to bym kupil jakie cb500/gs500 wybierajac pod katem
    najwezszego tylu, do tego dorobil sobie boczny stelaz pod sakwy, taki
    jak kiedys w jawach czy mz sie montowalo, i do niego mocowal pasem
    bagazowym kompa. Rurki stelaza bym owinal ociepleniami do rur
    hydraulicznych tak, jak sie to robi z klatkami bezpieczenstwa w autach.
    250 bym odpuscil, jako nie gwarantujace wystarczajacego bezpieczenstwa.
    Natomiast pozostaje pytanie co bedzie z przewozonym (dowolnie)
    komputerem po glebie...
    K.14.

  • 30. Data: 2009-07-20 08:30:35
    Od: fv <f...@c...com>

    Michał Gut wrote:
    > -wybicia mi z głowy pomysłu lub utwierdzenia w nim
    > -doboru rodzaju lub nawet konkretnego modelu maszyny ktora bedzie powinna
    > spelniac kilka wymogow (ponizej)

    1. zmienić pudło na laptopa/notebooka. Na prawdę trudno mi sobie wyobrazić po co komu
    stacjonarna
    maszyna. A jeszcze jej wożenie, ryzykowanie że coś wypadnie po drodze albo się
    złamie...

    2. Yamaha YBR 125/Honda CBF 125. Deklasują nawet skutery jeśli chodzi o spalanie.
    Ceną deklasują
    wszystko.

    3. Honda VTR 250. Cena duuużo wyżej, ale zobacz i zastanów się czy bardziej ci nie
    pasuje ;-)
    http://moto.honda.pl/zdjecia/6/0/7/3313_vtr250_red.h
    tml
    http://moto.honda.pl/szczegoly.php?grupa_p=17&przedm
    =3312212

    PS: ten szary co jest na zdjęciach to kłamstwo; malowanie jest białe i na prawdę
    wygląda zaj****
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL