  • Data: 2009-07-20 08:11:45
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla poczštkujacego
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com wrote:

    > No widzisz, Gildoru zalapal, a Ty nie.
    > Popraw sie oj popraw.
    > Co do ekonomicznosci to pajonki sa zajebiste do poki sie ucho nie
    > urwie, a wtedy leje jak scebra.
    > Zgubilem kiedys plecak z lustrzanka i kilkoma obiektywami bo mi sie
    > wysmyknal z pod siatki. Dobrzy ludzie znalezli i oddali, a bylbym w
    > dupe ze 3tys (tak, to bylo w Polsce!). Oczywiscie wczesniej wozilem
    > tak sprzet pare miesiecy i nic sie zlego nie dzialo.

    Bo jest zasada taka, ze jak pajak, to dodatkowo ekspandor albo dwa,
    przewleczony przez element, ktorzy jest przypiety pajakiem, jako backup.
    Taki stary a nie wie, no.

    > Kolejna sprawa, przewiezienie pascia w chinskiej budzie to maly
    > problem, ale jak Ci sie trafi kompiutr w solidnej obudowie (takiej z
    > blachy jedynki) to zaczyna sie lipa z mocowaniem i stabilnoscia.
    > Żeby znacząco zmniejszyć drgania wystarczy pokombinować z gumianymi
    > albo piankowymi podkladami.

    Ja osobiscie to bym kupil jakie cb500/gs500 wybierajac pod katem
    najwezszego tylu, do tego dorobil sobie boczny stelaz pod sakwy, taki
    jak kiedys w jawach czy mz sie montowalo, i do niego mocowal pasem
    bagazowym kompa. Rurki stelaza bym owinal ociepleniami do rur
    hydraulicznych tak, jak sie to robi z klatkami bezpieczenstwa w autach.
    250 bym odpuscil, jako nie gwarantujace wystarczajacego bezpieczenstwa.
    Natomiast pozostaje pytanie co bedzie z przewozonym (dowolnie)
    komputerem po glebie...
    K.14.