  • Data: 2009-07-20 13:17:14
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla poczštkujacego
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Jul 2009 10:11:45 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >Bo jest zasada taka, ze jak pajak, to dodatkowo ekspandor albo dwa,
    >przewleczony przez element, ktorzy jest przypiety pajakiem, jako backup.
    >Taki stary a nie wie, no.

    Kocu, jechalem na ryby, 6-7km, nigdy plecak mi nie wypadl, stracilem
    czujnosc i jeb :)

    >najwezszego tylu, do tego dorobil sobie boczny stelaz pod sakwy, taki
    >jak kiedys w jawach czy mz sie montowalo, i do niego mocowal pasem
    >bagazowym kompa. Rurki stelaza bym owinal ociepleniami do rur
    >hydraulicznych tak, jak sie to robi z klatkami bezpieczenstwa w autach.

    Jako ze mam te pianki w garazu i troche ich uzywam to wsadzilbym
    jednak amortyzacje gumiana, bo gabka szybko sie zuzywa, w sensie ze
    sie robi plaskata i przestaje amortyzowac.

    >Natomiast pozostaje pytanie co bedzie z przewozonym (dowolnie)
    >komputerem po glebie...

    Pewnie to samo co wtedy gdy w bagaznik punto wjedzie wiekszy samochod.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)