  • Data: 2009-07-20 08:30:35
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gut wrote:
    > -wybicia mi z głowy pomysłu lub utwierdzenia w nim
    > -doboru rodzaju lub nawet konkretnego modelu maszyny ktora bedzie powinna
    > spelniac kilka wymogow (ponizej)

    1. zmienić pudło na laptopa/notebooka. Na prawdę trudno mi sobie wyobrazić po co komu
    stacjonarna
    maszyna. A jeszcze jej wożenie, ryzykowanie że coś wypadnie po drodze albo się
    złamie...

    2. Yamaha YBR 125/Honda CBF 125. Deklasują nawet skutery jeśli chodzi o spalanie.
    Ceną deklasują
    wszystko.

    3. Honda VTR 250. Cena duuużo wyżej, ale zobacz i zastanów się czy bardziej ci nie
    pasuje ;-)
    http://moto.honda.pl/zdjecia/6/0/7/3313_vtr250_red.h
    tml
    http://moto.honda.pl/szczegoly.php?grupa_p=17&przedm
    =3312212

    PS: ten szary co jest na zdjęciach to kłamstwo; malowanie jest białe i na prawdę
    wygląda zaj****
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL