  • Data: 2012-04-02 23:25:27
    Temat: Re: mostek gretza
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jld4ae$amj$1@mx1.internetia.pl...

    > Może magnetostrykcja rdzeni. Tak samo wydawało mi się, że piszczały i
    > grały muzyczkę rdzenie w filtrach gdy się rozstroiło radio.

    No, takie jeszcze mi się nie trafiło, choć potrafiłem się ostro bawić.
    A magnetostrykcja? Heh, OTVC Rubin, ślicznie piskał, z sąsiedniego pokoju
    slyszałem gdy się synchro rozjechało :) Ale dobrze uregulowany miał super
    kolory. A to rzadkość w Rubinach.
    Jeszcze jak czasem zwieram zasilacz (ZST1, taki ciężkawy), ma
    zapezpieczenie, ale słychać, jak trafo się wnerwia :)
    Nie pamiętam jak w starych lampowych radiach ze wzmacniaczami w klasie A,
    nie zwróciłem uwagi, czy trafo glośnikowe brzęczy wtedy...