  • Data: 2012-04-02 23:38:07
    Temat: Re: mostek gretza
    Od: " Wmak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    4CX250 <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci

    > Prędziej trafo.
    >
    > Marek

    Trafo sieciowe nie ma prawa. bo przez nie płynie tylko 50 i 100 herców.
    Kondensator elektrolityczny w zasilaczu nie puści wyższych częstotliwości
    wstecz do trafa, szczególnie, że bez obciążenia prąd pobierany przez
    wzmacniacze wyjściowe jest mały.
    Grać mogą tranzystory końcowe, przewody na wyjściu mogą pracować jako
    elektrostatyczne głośniki.
    Przy pomiarach wzmacniaczy sporej mocy przy wysokich częstotliwościach grywały
    mi zewnętrzne rezystory obciążenia (nic dziwnego, cewka drutu oporowego na
    ceramice)a bez obciążenia słychać było tranzystory mocy.