  • 1. Data: 2011-07-03 07:30:23
    Temat: mostek 25A 1000v a zabezpieczenie 6A
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    przy zabezpieczeniu 6A zakladajac ze nie jest dodatkowo chłodzony
    a wszystko co za nim włączone to żarówki
    naturalnie niektórzy mogą próbować podłączać wiertarki i inny sprzęt domowy

    czy możliwe żeby moztek prostowniczy 25A spalił się?

  • 2. Data: 2011-07-03 09:44:03
    Temat: Re: mostek 25A 1000v a zabezpieczenie 6A
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    W swojej wiadomości zlotowinfo napisał:
> [...]
    > domowy
    > czy możliwe żeby moztek prostowniczy 25A spalił się?

    W/g mnie możliwe jeśli mostek to np. KBPC2510 z Ifsm 400A przez 8,3ms
    a pętla zwarcia <0,5ohm to w mostku struktura może wyparować zanim
    zadziała bezpiecznik ( wygasi łuk niędzy stykami).
    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2011-07-03 10:16:40
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > przy zabezpieczeniu 6A zakladajac ze nie jest dodatkowo chłodzony
    > a wszystko co za nim włączone to żarówki

    Jest jakaś ilość żarówek (moc pobierana) przy której się spali.
    Nie wiem jaki to mostek, ale pewnie powyżej 3A trzeba się bać.

    > naturalnie niektórzy mogą próbować podłączać wiertarki i inny sprzęt
    > domowy

    wtedy szybciej powinien zadziałać bezpiecznik.

    > czy możliwe żeby moztek prostowniczy 25A spalił się?

    Możliwe jest, że któryś lokator jest lepszy w te klocki od zakładającego
    mostek.

    --
    Desoft

  • 4. Data: 2011-07-03 17:53:26
    Od: Piotr <t...@a...gov.mg>

    W dniu 2011-07-03 09:30, zlotowinfo pisze:

    > czy możliwe żeby moztek prostowniczy 25A spalił się?

    Jest możliwe, zwłaszcza jeśli tym 6A zabezpieczeniem była np. wkładka
    topikowa o charakterystyce zwłocznej albo "eska" typu C ;-)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-07-04 17:23:08
    Od: WK <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-03 19:53, Piotr pisze:

    > Jest możliwe, zwłaszcza jeśli tym 6A zabezpieczeniem była np. wkładka
    > topikowa o charakterystyce zwłocznej albo "eska" typu C ;-)
    >
    > pozdrawiam

    Spróbuj użyć bezpiecznika topikowego dedykowanego do elektroniki o
    charakterystyce gR