  • Data: 2009-08-12 12:07:01
    Temat: Re: morderca iest kims innym...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kita pisze:
    > Jednym słowem - uczyć nie zakazywać, uświadamiać ludzi, a nie karać.

    karać. ale nie tak jak się kara. karać przez uświadamianie (upomnienie
    ustne) tych, którzy łamią przepisy nie zagrażając zupełnie nikomu, karać
    dużymi mandatami debili, którzy zagrażają sobie lub innym.
    jak? nie chować się po pierdolonych krzakach, tylko patrolować ulice!
    PATROLOWAĆ i douczać! zatrzymywać po pierwszym, zagrażającym,
    niebezpiecznym wykroczeniu, nie po nagraniu 20min filmu. a nie łatac
    dziurę budżetową bo tak.
    tak więc, najpierw zacząć od zmian w policyjnym myśleniu, a potem, jak
    się już nauczą, niech częściej biegają do szkół na prelekcję. ja lubiłem
    jak milicjant przychodził do podstawówki i uczyli nas jak się jeździ
    rowerem po ulicy.
    o szkoleniu kierowców nic nie napisze, bo najlepszy uczeń ze szkoły,
    może byc największą pierdołą na drodze.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo