-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.M
ISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <55c9c543$0$56533$c3e8da3$38634283@news.astraweb.com>
<mqci19$lbs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<55c9d883$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
<mqcmmu$47v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<55c9e27d$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<mqcrbr$hpg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<55c9f6b7$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<mqctsl$pt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Subject: Re: montaż poduszki powietrznej
Date: Tue, 11 Aug 2015 18:01:15 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150810-3, 10.08.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 61
Message-ID: <55ca1bbe$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1439308734 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8384 89.72.242.154:1956
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4103
X-Received-Body-CRC: 1669505243
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566987
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "elmer radi radisson"
<r...@s...spam.wireland.or
g> napisał w wiadomości
news:mqctsl$pt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> On 2015-08-11 15:23, yabba wrote:
>
>> Źle mnie zrozumiałeś. Nie chodziło mi o samą klimatyzację, ale o fakt że
>> do
>> jej naprawy trzeba rozmontować pół samochodu do gółej blachy. Nikt wtedy
>> nie
>> ma zastrzeżeń do faktu demontażu poduszek, czujników i ich ponownego
>> podłączenia. Do wymiany czujnika klimatyzacji trzeba czasem zdemontować
>> deskę, poduszki powietrzne, kable, komputery, czujniki przeciążeniowe.
>> Dla
>> mnie jest to praca porównywalna z przełożeniem wszystkich instalacji z
>> samochodu dawcy - włącznie z instalacją poduszek.
>
> Rozumiem. Niemniej jednak istnieje roznica w sytuacji gdy ktos musi
> grzebnac w samochodzie i rozklada jego elementy, w tym wyjmuje
> poduchy (albo w sumie tylko jedna - pasazera), a potem dokladnie
> ten sam zestaw wklada na swoje miejsce vs sytuacja w ktorej jest to
> robota dedykowana poduszkom i wyjmuje takowe klamoty z jakiegos dawcy
> i stanowia caly system nie z jedna poduszka, a dwiema, sterownikami i
> kablami.
Podobnie jak w tym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=S-eK5fH9f3s
tylko poświęcamy 4 razy więcej czasu i rozbieramy dawcę i biorcę do gołej
blachy, a potem składamy tylko biorcę. Jak dla mnie wykonalne, tylko bardzo
czasochłonne.
Kolega przekładał całą klimatyzacje do Bory i mówił, że poszło sprawniej niż
się spodziewał. Mechanika Plug and play, wiązki łatwo wymienialne, wszystkie
uchwyty, przepusty, podpórki pod węże czekały na wykorzystanie.
> I podczas przekladki jeszcze sa niespodzianki bo cos trzeba
> dopchnac kolanem albo nie pasuje bo akurat w jakims miesiacu produkcji
> zmienili srubki albo zatrzaski itd. Jest ogolem co popsuc tak zeby nie
> zadzialalo. I w sumie nie wiadomo czy usluga zostala wykonana dobrze
> czy nie, chyba ze przyjdzie dzwonek i cos nie zadziala albo komus
> sie stanie krzywda choc miala nie stac.
>
Dlatego pisałem, że trzeba mieć dawcę z tego samego rocznika modelowego, z
identycznym silnikiem. Sam się z tym spotkałem, że może być kilka miesięcy
różnicy pomiędzy datami produkcji dwóch egzemplarzy tego samego modelu i już
jest problem z dopasowaniem elektryki/elektroniki albo są niuanse
mechaniczne.
Przekładkę musi robić warsztat z doświadczeniem i nieuznający kompromisów, a
właściciel musi być przygotowany na astronomiczną cenę.
> Raczej za duze zawracanie gitary, koszty i brak pewnosci.
>
To oczywiste, że takie modyfikacje nie mają sensu ekonomicznego. Jeśli
samochód nie ma fabrycznych poduszek, to ma z 12 lat, więc koszt zabawy
przekracza jego wartość.
--
Pozdrawiam,
yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=