eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymontaż poduszki powietrznejRe: montaż poduszki powietrznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.M
    ISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <55c9c543$0$56533$c3e8da3$38634283@news.astraweb.com>
    <mqci19$lbs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <55c9d883$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqcmmu$47v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <55c9e27d$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqcrbr$hpg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <55c9f6b7$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqctsl$pt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: montaż poduszki powietrznej
    Date: Tue, 11 Aug 2015 18:01:15 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150810-3, 10.08.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 61
    Message-ID: <55ca1bbe$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1439308734 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8384 89.72.242.154:1956
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4103
    X-Received-Body-CRC: 1669505243
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566987
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:mqctsl$pt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > On 2015-08-11 15:23, yabba wrote:
    >
    >> Źle mnie zrozumiałeś. Nie chodziło mi o samą klimatyzację, ale o fakt że
    >> do
    >> jej naprawy trzeba rozmontować pół samochodu do gółej blachy. Nikt wtedy
    >> nie
    >> ma zastrzeżeń do faktu demontażu poduszek, czujników i ich ponownego
    >> podłączenia. Do wymiany czujnika klimatyzacji trzeba czasem zdemontować
    >> deskę, poduszki powietrzne, kable, komputery, czujniki przeciążeniowe.
    >> Dla
    >> mnie jest to praca porównywalna z przełożeniem wszystkich instalacji z
    >> samochodu dawcy - włącznie z instalacją poduszek.
    >
    > Rozumiem. Niemniej jednak istnieje roznica w sytuacji gdy ktos musi
    > grzebnac w samochodzie i rozklada jego elementy, w tym wyjmuje
    > poduchy (albo w sumie tylko jedna - pasazera), a potem dokladnie
    > ten sam zestaw wklada na swoje miejsce vs sytuacja w ktorej jest to
    > robota dedykowana poduszkom i wyjmuje takowe klamoty z jakiegos dawcy
    > i stanowia caly system nie z jedna poduszka, a dwiema, sterownikami i
    > kablami.

    Podobnie jak w tym filmie:
    https://www.youtube.com/watch?v=S-eK5fH9f3s
    tylko poświęcamy 4 razy więcej czasu i rozbieramy dawcę i biorcę do gołej
    blachy, a potem składamy tylko biorcę. Jak dla mnie wykonalne, tylko bardzo
    czasochłonne.
    Kolega przekładał całą klimatyzacje do Bory i mówił, że poszło sprawniej niż
    się spodziewał. Mechanika Plug and play, wiązki łatwo wymienialne, wszystkie
    uchwyty, przepusty, podpórki pod węże czekały na wykorzystanie.

    > I podczas przekladki jeszcze sa niespodzianki bo cos trzeba
    > dopchnac kolanem albo nie pasuje bo akurat w jakims miesiacu produkcji
    > zmienili srubki albo zatrzaski itd. Jest ogolem co popsuc tak zeby nie
    > zadzialalo. I w sumie nie wiadomo czy usluga zostala wykonana dobrze
    > czy nie, chyba ze przyjdzie dzwonek i cos nie zadziala albo komus
    > sie stanie krzywda choc miala nie stac.
    >

    Dlatego pisałem, że trzeba mieć dawcę z tego samego rocznika modelowego, z
    identycznym silnikiem. Sam się z tym spotkałem, że może być kilka miesięcy
    różnicy pomiędzy datami produkcji dwóch egzemplarzy tego samego modelu i już
    jest problem z dopasowaniem elektryki/elektroniki albo są niuanse
    mechaniczne.
    Przekładkę musi robić warsztat z doświadczeniem i nieuznający kompromisów, a
    właściciel musi być przygotowany na astronomiczną cenę.

    > Raczej za duze zawracanie gitary, koszty i brak pewnosci.
    >

    To oczywiste, że takie modyfikacje nie mają sensu ekonomicznego. Jeśli
    samochód nie ma fabrycznych poduszek, to ma z 12 lat, więc koszt zabawy
    przekracza jego wartość.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: