  • Data: 2014-08-25 08:11:09
    Temat: Re: monitorowanie temperatury - jak najtaniej
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.08.2014 o 11:20, dddddddd pisze:
    > Witam,
    > Potrzebuję monitorować temperaturę w chłodniach - w zakresie powiedzmy
    > -20 do +20 C.
    > Jak to najprościej i najtaniej zrealizować, przyjmując, że chcę to
    > podłączyć do centrali alarmowej - czyli po wzroście temperatury do
    > zadanego poziomu ma zewrzeć/rozewrzeć styk.
    > Miejsc pomiaru jest 4 - każde z inną zadaną temperaturą.
    > Myślałem o czujnikach Satel TD-1 z czujnikiem zewnętrznym (do chłodni
    > mogę wcisnąć czujnik, ale większego urządzenia nie) - ale musiałbym
    > kupić 4sztuki (katalogowo ok. 180zł netto/szt.) - może jest coś co
> [...]

    Wstrętna prywata:
    http://allegro.pl/termometr-do-co-kotla-pieca-alarmy
    -kabel-do-100m-i4428686477.html

    Będzie się nadawało. Zakres -50...+99. Ma wyjście OC wskazujące
    przekroczenie, dodatkowo jeszcze sygnalizacja audio.
    Tylko czujnik trzeba kupić z tych wodoszczelnych (informacja w rozdziale
    Opcje).
    Przy 4 szt. jakiś rabacik też mogę dać.

    Pozdrawiam,
    --