    From: qrt <...@i...jakis>
    Subject: Re: monitorowanie stanu dysków
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Fri, 11 Jan 2013 22:27:00 +0100

    Dnia Fri, 11 Jan 2013 19:20:19 +0100, JoteR napisał(a):

    > Ale ten soft ma działać pod kontrolą konkretnego systemu operacyjnego, dla
    > którego jest stowna grupa, a nawet kilka.

    > No i firmware wystawia informację o stanie dysku, czyli działa - zatem
    > można domniemywać, iż hardware jest O.K. Natomiast nterpretacja i
    > wizualizacja tego stanu zależy od oprogramowania, zaś ono jest ściśle
    > związane z systemem operacyjnym., czyli NTG.
    > CBDO.

    Zasadniczo grupy o systemach operacyjnych również nie służą do dyskusji na
    temat oprogramowania firm trzecich. O czym ostatnio również zostałem
    poinformowany w formie nieśmiertelnego NTG.

    Najbliższa temu tematowi była by pl.comp.nowe-programy gdzie nawet wysałem
    posta najsamprzód. Po tym fakcie zainteresowałem sie tym co sie tam dzieje,
    a okazało sie ze nie dzieje się nic, a grupa lezy i kwiczy.
    Podobnie jak wiele, wiele, innych. Nie wspominając o takich jak
    pl.sci.historia które zdechły bo userzy postanowili zaprowadzić porządki.

    Ergo - nie bądź kolego taki zasadniczy bo czasy gdy naprawde trzeba było
    polnować porządku minęły dobrych kilka lat temu. Jusnet co by nie mówić
    powoli ale systematycznie zamiera a tutaj panuje jeszcze jako taki ruch
    wiec sie pytam.

    Nie chcesz to nie odpowiadaj ale mądrości w stylu NTG zostaw sobie na
    użytek w jakimś forum. Tam zdaje sie uwielbiają te wszystkie rangi, piwa,
    ostrzeżenia, porządki, edytowanie cudzych wypowiedzi.
    Mogło by Ci sie spodobać.