  • 11. Data: 2009-07-12 11:41:36
    Temat: Re: monitor- jaki format jest "na topie'
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009071210432900@grush.one.pl...

    > A obecnie nie ma już w ogóle podziału na jakieś "Full HD"
    > i inne, wszystkie monitory/telewizory zdolne do odtwarzania
    > choć najprostszego sygnału HD mają po prostu oznaczenie
    > "HD Ready" IIRC.

    Ale TV HD Ready to często tylko 720p potrafi obsłużyć...

    lamer

  • 12. Data: 2009-07-12 12:05:50
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 12.07.2009 13:41, lamer pisze:
    > Ale TV HD Ready to często tylko 720p potrafi obsłużyć...

    Oprócz nalepki "HD Ready" musi być podana liczba wierszy
    obrazu i tryb pracy. I na to należy tak naprawdę patrzeć.
    Bo dzisiaj telewizora bez obsługi HD w najprostszym trybie
    to się chyba nawet nie kupi.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2009-07-12 12:20:17
    Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de>

    > Były 4:3, 5:4, 16:9, 16:10
    > rozdzielczości rózne, teraz pojawiaja sie full Hd.
    > Jaki jest "trynd" /jakmawiał pewien towarzysz/ i czym sie kierować ?

    na topie każdy panoramiczny

    superpanorama 21:9 TV
    http://www.trustedreviews.com/tvs/news/2009/01/30/Ph
    ilips-Unveils-21-9-Cinema-TV-In-UK/p2

  • 14. Data: 2009-07-12 13:15:57
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ale TV HD Ready to często tylko 720p potrafi obsłużyć...

    co dla ciebie znaczy obsłużyć ? każdy obecnie sprzedawany tv przyjmie taki
    sygnał.

  • 15. Data: 2009-07-12 15:01:42
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    > na topie każdy panoramiczny
    >
    > superpanorama 21:9 TV
    > http://www.trustedreviews.com/tvs/news/2009/01/30/Ph
    ilips-Unveils-21-9-Cinema-TV-In-UK/p2

    To już passe.
    Jak chcesz być szanowany na dzielnicy, to musisz mieć 43 cale, format
    32:10, no i wklęsły, bo płaski to już obciach. Np. taki:
    http://www.necdisplay.com/NewTechnologies/CurvedDisp
    lay/

    --
    GLaF

  • 16. Data: 2009-07-12 19:39:05
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > A czemu Cię interesuje trend akurat?
    Bo niestety decyduje marketing i dyktatura rynku. Nie ważne, że monitor
    panoramiczny 19" nie ma nic wspólnego z 19 5:4, ale panorama jest na topie.
    Bardzo ładnie to widać po fanach telewizorów LCD oglądających rozmazany
    obraz PAL rozciągnięty do proporcji ekranu nowego TV. Nie jest przy tym
    ważne, ze oryginalny obraz ma proporcje 4:3, ważne że TV jest LCD a obraz
    wypełnia cały ekran.

    > *Niestety* (IMHO), upowszechniają się monitory panoramiczne.
    No niestety. Panorama 22" to niby "poszerzona" 19, ale przy wyższej
    rozdzielczości natywnej uzyskujemy i tak mniejsze literki niż na 19.

    > Czym się kierować? Potrzebami i wygodą.
    Potrzeby są takie, bymieć obraz o jakości CRT :) w 1024*768. Ale to
    niestety nie jest możliwe w rozsądnej cenie przy współczesnej technologii,
    chyba, że na LCD 15" ;)
    Skoro już mam kupować "panoramę" i odpuścić 1024*768 to zastanawiam się
    jaką. 20-22-24" ?

  • 17. Data: 2009-07-12 19:54:58
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Skoro już mam kupować "panoramę" i odpuścić 1024*768 to zastanawiam się
    > jaką. 20-22-24" ?

    Ja wzialem 22 z rodzialka 1680x1050 i jest ok.

  • 18. Data: 2009-07-12 20:47:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    GLaF pisze:

    > Jak chcesz być szanowany na dzielnicy, to musisz mieć 43 cale, format
    > 32:10, no i wklęsły, bo płaski to już obciach. Np. taki:
    > http://www.necdisplay.com/NewTechnologies/CurvedDisp
    lay/

    Co on taki tani? $7,999 Estimated Street Price

    Musiałabym sobie willę z wielkim salonem postawić dla takiego telewizora :-)

    --
    animka

  • 19. Data: 2009-07-12 21:24:34
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Radosław Sokół" wrote
    > *Niestety* (IMHO), upowszechniają się monitory panoramiczne.
    > Czym się kierować? Potrzebami i wygodą.

    Dokładnie. Ja się kierowałem potrzebami i wygodą, w efekcie
    kupiłem Eizo S1932, wybrałem podstawkę pasującą najbardziej
    do specyfiki mojego miejsca przesiadywania i jestem bardzo
    zadowolony. Gorąco polecam. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 20. Data: 2009-07-12 21:56:07
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 23:24:34 +0200, .Peeter napisał(a):

    > "Radosław Sokół" wrote
    >
    > Dokładnie. Ja się kierowałem potrzebami i wygodą, w efekcie
    > kupiłem Eizo S1932,
    Czy da się go ustawić tak, by nie robił za główne oświetlenie pokoju ? Mam
    problemy z oczami i większośc LCD dziła na mnie jak reflektor podczas
    przesłuchania na UB.

    1921/31/32 :miałeś je okazje oglądać ? czym się realnie różnią ?

    Marek