  • 1. Data: 2013-07-18 01:52:40
    Temat: monitor LCD swieci 1s
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    monitor LCD zaszwankowal....wlacza sie i widac obrac (jak startuje
    komp) na 1s i nastepnie gasnie. Co padlo?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-07-18 07:17:46
    Temat: Re: monitor LCD swieci 1s
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-07-18 01:52, a...@p...pl wrote:
    > monitor LCD zaszwankowal....wlacza sie i widac obrac (jak startuje
    > komp) na 1s i nastepnie gasnie. Co padlo?

    Sprawdź kondensatory.

  • 3. Data: 2013-07-18 09:58:11
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-07-18 01:52, a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > monitor LCD zaszwankowal....wlacza sie i widac obrac (jak startuje
    > komp) na 1s i nastepnie gasnie. Co padlo?

    Jedna ze swietlowek?

  • 4. Data: 2013-07-18 11:27:33
    Temat: Odp: monitor LCD swieci 1s
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Jak to Samsung to może być inverter od podświetlenia. Sprawdź z bliska bo
    jest szansa, że obraz jest ale nie podświetlony.

    PC

  • 5. Data: 2013-07-18 12:06:01
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-07-18 11:27, PC pisze:
    > Jak to Samsung to może być inverter od podświetlenia. Sprawdź z bliska
    > bo jest szansa, że obraz jest ale nie podświetlony.
    >
    > PC

    Jesli zapala sie na sekunde to nie inwerter a swietlowka na 90%, przy
    zbyt duzym poborze inwerter wyłacza swietlowki i to jest wlasnie tego
    efekt. W zasadzie w zaleznosci od konstrukcji inwertera wylaczenie tej
    złej powinno pomoc.

  • 6. Data: 2013-07-18 12:19:29
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    > wlacza sie i widac obrac (jak startuje komp) na 1s i nastepnie gasnie.

    Może "komp" po starcie przełącza się na nieobsługiwaną przez monitor
    rozdzielczość.

  • 7. Data: 2013-07-18 12:27:18
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-07-2013 12:19, pawel2420 pisze:

    > Może "komp" po starcie przełącza się na nieobsługiwaną przez monitor
    > rozdzielczość.

    w POST-cie?

  • 8. Data: 2013-07-18 13:13:12
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > w POST-cie?

    Też zmienia w takcie, przynajmniej u mnie. Może któraś wypadła z
    zaprogramowanych w logice monitora i ten głupieje?

  • 9. Data: 2013-07-18 17:37:28
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    ja nie z PO, ale kilka takich monitorów przywrócilem do zycia wymiana
    kondensatorów w zasilaczu... nawet nie wnikajac glebiej...

  • 10. Data: 2013-07-19 09:32:13
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 18 Jul 2013 12:19:29 +0200, pawel2420 <z...@n...pl>
    wrote:

    >Może "komp" po starcie przełącza się na nieobsługiwaną przez monitor
    >rozdzielczość.

    obojetnie w ktorym momencie, w trakcie startu (bios, testy itp) lub
    nawet jak komp wyswietla ekran logowania windows. Wlaczenie powoduje
    swiecenie na 1s i nastepnie wylaczenie.

    Monitor wczesniej z tym kompem chodzil bez problemu.

    OK, sprobuje na poczatek wyminic kondensatory.

    --
    ThinkXtra