eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklemodyfikator plus › Re: modyfikator plus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <8...@2...googlegroups.com>
    <hseh6r$95m$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@i...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <5...@i...googlegroups.com>
    Subject: Re: modyfikator plus
    Date: Thu, 13 May 2010 16:17:53 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 40
    Message-ID: <4bec0a17$0$19178$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.104.245
    X-Trace: 1273760279 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19178 83.20.104.245:59587
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:622541
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Igor K" <o...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:529b01c7-f761-499e-bcd3-6cb9422f2445@i9
    g2000yqi.googlegroups.com...
    > Nie wiem, zapytaj producenta - według nich modyfikuję strukturę metalu
    > na poziomie molekularnym.
    > Rozumiem wasz sceptycyzm ale czy ktorykolwiek probowal w/w preparat i
    > moze powiedziec na jego temat cos merytorycznego?

    Nie wiem jak akurat "modyfikator plus", ale na uczelni badalismy motor-life
    oraz jakis preparat na bazie PTFE (teflon). Na aparacie kulkowym teflon
    dawal rewelacyjne efekty i postanowiono go uzyc do samochodow - efekt taki,
    ze silnik maluszka dal rade przez 1000km (slownie jeden tysiac kilometrow),
    potem padl calkowicie. Polonez wytrzymal dluzej, ale tez koniec koncow
    silnik padl. Przyczyna - totalny brak cisnienia oleju, spowodowany zatkaniem
    sie filtra.

    Jesli chodzi o motor-life to efekt byl dobry, ale jak sie dodalo go (o ile
    dobrze pamietam)~5%-50% wartosci zalecanej przez producenta preparatu. 5% to
    wartosc dla najgorszych olejow mineralnych spelniajacych bardzo niskie normy
    (np. taki z lidla, ktory prawie zadnej normy nie spelnia). 50% bylo
    wartoscia maksymalna do uzyskania lepszych rezultatow, przy zastosowaniu
    oleju ze sredniej polki (jakis elf polsyntetyczny - musialbym poszukac
    dokladnych zapiskow). Dodnie jakiejkolwiek ilosci preparatu do oleju
    syntetycznego z wysokiej polki powodowalo wylacznie spadek jego wlasnosci.

    Nie pamietam dokladnie calej procedury badania, ale z tego co pamietam, to
    preparat poprawial wlasnosci oleju tylko i wylacznie w niskich temp (do ~40
    stopni). Sam preparat (bez oleju) dzialal tak samo jak czysta woda - kulki
    zacieraly sie natychmiast, jedynie temp. byla nizsza niz w przypadku pracy
    na sucho.

    Ogolnie nie polece nikomu zadnych preparatow, chociazby dlatego, ze z
    roznymi olejami zachowuja sie roznie. Proporcje podane przez producenta, tez
    nie sa zbyt dokladne.

    Wystarczy, czy mam szukac wartosci liczbowych i zdjec kulek?

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: