  • 31. Data: 2010-02-19 11:38:58
    Temat: Re: modemy w Play na karte i dowod
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-02-2010 o 12:04:25 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 10 lat temu to chyba jakis wypasiony model.
    > Ale 20 lat temu owszem - telefon mogl 1500zl kosztowac.

    1500 za telefon?
    To chyba było tak. Pierw analogowce i pierwsze komórki to może.
    Ale z 10 lat temu do najlepsze aparaty kosztowały ok 500zl, może z 700.
    Co rok lub dwa zawsze brałem sobie najlepszy jaki się ukazał.
    Teraz aparaty znów chodzą po 1500 i grubo więcej.
    Chyba naprawdę trzeba być bogatym aby nosić (normalnie używać :) ) przy
    sobie legalnie kupiony za gotówkę aparat za 2tys.
    Mnie zawsze było stać nie więcej jak ok 700zł, przy dobrym wietrze ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 32. Data: 2010-02-19 16:17:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 12:38:58 +0100, Piotr M wrote:

    >1500 za telefon?
    >To chyba było tak. Pierw analogowce i pierwsze komórki to może.

    Pierwsze analogowce w Centertelu kosztowaly cos 40 mln zlotych, czyli
    na dzisiaj 4000. Aczkolwiek jak to sie mialo do mozliwej ceny to nie
    wiem - wolnego rynku aparatami nie bylo.

    >Ale z 10 lat temu do najlepsze aparaty kosztowały ok 500zl, może z 700.
    >Co rok lub dwa zawsze brałem sobie najlepszy jaki się ukazał.
    >Teraz aparaty znów chodzą po 1500 i grubo więcej.

    Ale te najdrozsze to sporo wiecej niz telefony.
    Pamiecia nie siegam - ale czy nie bylo z 10 lat temu bardziej
    zaawansowanych produktow, w podobnej cenie ?
    Ewentualnie spojmy na to tak - PDA zawsze byly drogie. Od paru lat
    zawieraja tez telefon :-)

    Pomijam egzemplarze snobistczno-jubilerskie, bo i takie byly, w cenach
    ktore nam sie nie snily :-)

    >Chyba naprawdę trzeba być bogatym aby nosić (normalnie używać :) ) przy
    >sobie legalnie kupiony za gotówkę aparat za 2tys.
    >Mnie zawsze było stać nie więcej jak ok 700zł, przy dobrym wietrze ;P

    2000zl to znow nie tak duzo. Wielu stac.
    Tylko pytanie po co ..

    J.

  • 33. Data: 2010-02-19 23:44:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 00:52:42 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Dlaczego nie? Przetwarzanie, to przetwarzanie. Ustawowa delegacja.

    Ale art 161 definiuje co to znaczy "przetwarzanie".
    Wyszukiwania tam nie ma wprost wpisanego.

    >Może. Ale chyba tego nie robi :-)

    Moze ? Moze "tylko wówczas, gdy czynności te, zwane dalej
    ,,przetwarzaniem", dotyczą usługi świadczonej użytkownikowi albo są
    niezbędne do jej wykonania. Przetwarzanie w innych celach jest
    dopuszczalne jedynie na podstawie przepisów ustawowych."

    Nie moze skasowac, bo mu juz niepotrzebne :-)

    J.