  • 11. Data: 2010-02-18 06:51:02
    Temat: Re: modemy w Play na karte i dowod
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    J.F. pisze:

    > A co na tym switku bylo ?
    >
    > Bo jesli nie przekazales zgody na przetwarzanie danych osobowych ..,
    > sprawa dla GIODO :-)

    Jest stroną umowy - Play może przetwarzać jego dane bez łaski.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-02-18 08:02:12
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2010-02-17 17:32, Paweł pisze:

    > Sprzedający jest pracownikiem najniższego szczebla i tak naprawdę nic
    > nie wie. Mówi to co mu kazali na szkoleniu.
    > Cała sprawa może być podyktowana zdobyciem danych osobowych i względami
    > bezpieczeństwa. Różne instytucje bardzo są zainteresowane co kto
    > przesyła przez sieć. Należy teraz wszystko skrupulatnie gromadzić. W
    > przyszłości taka wiedza może być bardzo cenna.
    >
    > Paweł

    Fajna teoria, lecz w tym wypadku na blogu rzecznika Play Marcina Gruszki
    każdy zainteresowany mógł przeczytać o warunkach promocji:

    "1 II
    2010
    12:49
    Zestaw Play Online na kartę z modemem w limitowanej edycji już za 129 zł
    125

    2 lutego br. Play wprowadza specjalną promocję w ramach oferty Play
    Online na kartę - Zestaw Play Online na kartę z modemem Huawei E156G w
    limitowanej edycji.

    Aby skorzystać z oferty promocyjnej należy w okresie od 2 lutego br do
    odwołania zakupić zestaw z modemem Huawei E156G w ramach oferty Play
    Online na kartę w cenie 129 zł brutto.

    W skład Zestawu Play Online na kartę z modemem wchodzi:
    Starter z 1 GB na transfer danych
    Modem Huawei E156G

    Zestaw Play Online na kartę z modemem jest najtańszym zestawem Internetu
    mobilnego na kartę na rynku. Przed promocją cena zestawu wynosiła 269 PLN!

    Przy powyższej promocji można skorzystać z oferty ,,Sprawdź i Kup", czyli
    swobodnie testować przez 7 dni od daty zakupu usługę mobilnego Internetu
    na kartę w Play Online.

    W okresie obowiązywania niniejszej oferty promocyjnej można zakupić
    maksymalnie pięć sztuk zestawu."

  • 13. Data: 2010-02-18 09:39:58
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <b...@u...go2.pl> napisał w wiadomości
    > Fajna teoria, lecz w tym wypadku na blogu rzecznika Play Marcina
    > Gruszki każdy zainteresowany mógł przeczytać o warunkach promocji:

    Chyba nie uważasz, że potencjalnie zainteresowany klient będzie szukał
    informacji na jakichś blogach?
    Na stronie Play nie było takiej informacji,
    w Twoim cytacie też nie ma nic np o konieczności przyjścia z dowodem
    osobistym.

  • 14. Data: 2010-02-18 10:33:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 07:51:02 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Jest stroną umowy - Play może przetwarzać jego dane bez łaski.

    Nie może. MUSI.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 15. Data: 2010-02-18 11:39:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-18 01:19, J.F. wrote:

    > A co na tym switku bylo ?
    >
    > Bo jesli nie przekazales zgody na przetwarzanie danych osobowych ..,
    > sprawa dla GIODO :-)

    Boszzz... Co ta ustawa (UoODO) zrobiła z ludźmi :-)

    Art. 161 ust.2 PT poproszę

  • 16. Data: 2010-02-18 11:40:46
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-18 11:33, Waldek Godel wrote:

    > Nie może. MUSI.

    "Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest
    uprawniony..."

  • 17. Data: 2010-02-18 11:49:59
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 17, 5:38 pm, "kronm" <k...@w...pl> wrote:

    > Też mi się nasunęła taka paranoidalna sieć, na wszelki wypadek zmienię
    > IMEI

    A jak się to robi?

  • 18. Data: 2010-02-18 11:54:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:40:46 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > "Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest
    > uprawniony..."

    ale jednocześnie:
    "2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest
    obowiązany nieodpłatnie przekazywać Prezesowi UKE dane, o których mowa w
    art. 161 ust. 2 pkt 4-6 i art. 169 ust. 1 pkt 1-3, dotyczące abonenta lub
    zarejestrowanego użytkownika końcowego usługi przedpłaconej dla zapewnienia
    funkcjonalności systemu, o którym mowa w ust. 4."

    i teraz co - muszą przekazać, ale powiedzą "nie mamy" ???

    oprócz tego jeszcze było to:
    "http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/22138,operat
    or_przechowa_dane_o_rozmowcy_przez_dwa_lata.html"

    "Przedsiębiorca na swój koszt będzie musiał utrwalić dla sądu lub
    prokuratora przekazy telefoniczne i dane umożliwiające ustalenie osób
    dokonujących połączenia. "

    zdążyli to już wprowadzić?

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 19. Data: 2010-02-18 14:09:36
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Też mi się nasunęła taka paranoidalna sieć, na wszelki wypadek zmienię
    > IMEI

    >A jak się to robi?

    Na końcu wstawiłem " ;) "
    komórki można flashować, to i taki modem też pewnie się da

  • 20. Data: 2010-02-18 15:12:25
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "kronm" <k...@w...pl> napisał

    > Na końcu wstawiłem " ;) "
    > komórki można flashować, to i taki modem też pewnie się da

    A możesz wyjaśnić, co ma wspólnego flashowanie ze zmianą imei`a? Czy poprostu
    lubisz sobie poklikać o czymś, o czym nie masz bladego pojęcia?