  • Data: 2010-02-18 08:02:12
    Temat: Re: modemy w Play na karte i dowod
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-17 17:32, Paweł pisze:

    > Sprzedający jest pracownikiem najniższego szczebla i tak naprawdę nic
    > nie wie. Mówi to co mu kazali na szkoleniu.
    > Cała sprawa może być podyktowana zdobyciem danych osobowych i względami
    > bezpieczeństwa. Różne instytucje bardzo są zainteresowane co kto
    > przesyła przez sieć. Należy teraz wszystko skrupulatnie gromadzić. W
    > przyszłości taka wiedza może być bardzo cenna.
    >
    > Paweł

    Fajna teoria, lecz w tym wypadku na blogu rzecznika Play Marcina Gruszki
    każdy zainteresowany mógł przeczytać o warunkach promocji:

    "1 II
    2010
    12:49
    Zestaw Play Online na kartę z modemem w limitowanej edycji już za 129 zł
    125

    2 lutego br. Play wprowadza specjalną promocję w ramach oferty Play
    Online na kartę - Zestaw Play Online na kartę z modemem Huawei E156G w
    limitowanej edycji.

    Aby skorzystać z oferty promocyjnej należy w okresie od 2 lutego br do
    odwołania zakupić zestaw z modemem Huawei E156G w ramach oferty Play
    Online na kartę w cenie 129 zł brutto.

    W skład Zestawu Play Online na kartę z modemem wchodzi:
    Starter z 1 GB na transfer danych
    Modem Huawei E156G

    Zestaw Play Online na kartę z modemem jest najtańszym zestawem Internetu
    mobilnego na kartę na rynku. Przed promocją cena zestawu wynosiła 269 PLN!

    Przy powyższej promocji można skorzystać z oferty ,,Sprawdź i Kup", czyli
    swobodnie testować przez 7 dni od daty zakupu usługę mobilnego Internetu
    na kartę w Play Online.

    W okresie obowiązywania niniejszej oferty promocyjnej można zakupić
    maksymalnie pięć sztuk zestawu."