  • Data: 2009-06-26 21:10:28
    Temat: Re: modemy
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f7ca45pqr06nuih26jgmhcravtgqh1sbct@4ax.com...
    > przez druty 16kHz przechodzi bez problemu [taryfikacja], a 2MHz tez
    > przechodzi [ADSL]. Ale na koncu drutow jest centrala.

    No, dziś, to wiadomo, krotnica w torze, filtry, zesrać się, a wyżej 4
    kHz nie pójdzie. Już 3825 Hz próbowałem (ściślej, kolega próbował, ja
    "wykrywałem"), nie przeszło.
    Kiedyś, gdzie szło stałoprądowo... no, w każdym razie bez wzmacniania,
    czy pupinizacji, to szło dotąd, aż pojemności i inne takie wzięły górę.
    Ciekaw jestem, do ilu by dało wyciągnąć...