    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: modemy
    Date: Fri, 26 Jun 2009 16:34:51 +0200

    Użytkownik "edukom" <e...@w...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:h22iud$q49$1@news.onet.pl...

    > Analog linia publiczna

    Źle zrozumiałeś, za bardzo skróciłem i tak wyszło - czy możesz zmienić
    na ISDN, bo jeśli nie... to jak byś chciał przekroczyć niemożliwe?
    Nie myl z kompresją - na modemie 28800 uzyskiwałem, wg licznika w
    programie (stary NetTamer...) 11000 cps nawet, co stanowiło teoretycznie
    na czysto 88000 bps, a na brudno (narzuty protokołów, bity start-stop),
    c.a. 110800 bps.
    Podkreślam - teoretycznie. To byl tekst, więc miało co kompresować (w
    przybliżeniu 4-krotnie). Rzeczywista prędkość, to jednak tylko 28800
    bps.

    Więc bez zamiany na ISDN "wyżej ch..a nie podskoczysz".