  • 81. Data: 2013-02-28 00:16:56
    Temat: Re: Router/modem do Aero2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BAREK" 512a40cb$...@n...home.net.pl

    > Aero2 ma zerowe koszty utrzymania.

    () Play także, ale na znacznie mniejszej szybkości,
    bo na około 50 kb/s -- czyli na tej, której pożądali
    bezskutecznie modemowcy z TPSA przed kilkunastu laty. :)

    () Ponadto Carrefour chyba też ma tani dostęp -- trzeba ciągać reklamy.

    () Manta zapowiadała, iż w połowie ubroku sprzedawać będzie tanie
    tablety z dostępem do 3G wliczonym w cenę (taniego!!!) tabletu.

    () No i jakieś czytniki książek (kindle) mają rzekomo bezpłatny
    dostęp do 3G niemal na całym świecie, ale trudno mi zgadnąć,
    ile jest w tym prawdy.

    -=-

    Gdybym ja zdjął hasełko ze swej hybrydy, setki ludzi miałyby
    dostęp bezpłatny (obecnie chyba w sumie (gdyby 100 osob podłaczyło
    się, należałoby to jakoś podzielić) dziennie ponad 7 Mb/s do mnie
    i nocnie ze 2 razy więcej; wcześniej chyba było więcej, ale i opłata
    też była wyższa) do netu po WiFi.

    Tak kiedyś planowano tanie udostępnianie netu. I ja bym nie hasłował, gdyby
    mi nie zahasłowano dostępu wtedy akurat, gdy łomotnął mi kręgosłup. Sam
    korzystałem z czyjegoś bezpłatnego udostępniania od połowy 2008 roku do
    końca roku 2010 -- kiedy to nagle/znienacka bezpłatny dostęp mi odebrano...
    Kręgosłup nie pozwalał na targanie ciężkiego notebooka, ale na szczęście
    właśnie wtedy kupiłem trzykroć lżejszego netbooka... Zima nie pozwalała
    na zbudowanie mostku, z którego właśnie teraz korzystam... Dopiero wiosną
    2011 roku mostek ów powstał, zaś w dniu, w którym odwiedził Polskę Obama,
    mostek ów został zmontowany na tak zwane stałe i wisi do dziś bez
    przemontowywania, jeśli nie liczyć montażu stalowej (w plastykowej
    osłonie) linki (do suszenia bielizny) nośnej, do której (nicią
    dentystyczną) przymocowany jest ethernetowo-powerowy przewód...

    Od połowy ubroku mam dwie karty Aero2 i z jednej korzystam
    codziennie, lub prawie codziennie. Szukam tabletu, do którego
    wrzuciłbym drugą SIMkę. :)

    Jestem zadowolony zarówno z Aero2, jak i ze swego mostka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 82. Data: 2013-02-28 01:19:04
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote in <news:kgm45b$i11$1@node2.news.atman.pl>
    > Ponadto Carrefour chyba też ma tani dostęp -- trzeba ciągać reklamy.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Carrefour_Mova
    jak i
    http://pl.wikipedia.org/wiki/FreeM
    juz nie istnieja. Oferowali 10MB/dzien w zamian za ogladanie reklam.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 83. Data: 2013-02-28 03:05:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" kgm7pp$jjl$...@u...news.interia.pl

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Carrefour_Mova

    Mova oferował także darmowy dostęp do internetu
    w telefonie komórkowym w zamian za oglądanie reklam.

    Z tego, co wiem, wystarczyło ściągniecie.
    Nie było egzaminów z nabytej wiedzy. ;)

    Szkoda, że już tego nie ma, choć i tak słaby byłby z tego pożytek.

    Też słaby byłby z tego pożytek.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 84. Data: 2013-03-05 23:39:14
    Temat: Re: modem do aero2
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-22 18:18, astro pisze:

    > Niestety wspolpraca z Androidem bardzo zaweza krag poszukiwan. Pozostaje
    > E173-u2, ktory od pazdziernika (po wymianie kart SIM) sprawia podobno
    > problemy przy korzystaniu z Aero2 (resetuje sie co pewien czas).

    od 1 października 2012 nie jest już stosowana blokada TS11 na kartach
    SIM Aero2 /.../
    Jeżeli macie problemy z Huawei E173u-2, który po 1 października 2012
    zaczął się często resetować, to spróbujcie ustawić w nim pracę tylko
    WCDMA (w Mobile Partner, Play Online i podobnych programach jest opcja
    przełączania GSM/WCDMA). To zwykle pomaga na ten problem.

    Żródło:
    http://jdtech.pl/2011/08/aero2-i-huawei-e173u-2-prob
    lem-rozwiazany.html

    Chyba już nie ma problemów :)

  • 85. Data: 2013-03-09 11:01:19
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Ale -- jeśli łaska --- skoncentruj się na modemie LTE z jego
    > wielopasmowością.

    Dwa tygodnie zajęło mi znalezienie pytania od ciebie, ale JEEEEST,m
    udało się oddzielić ziarno od plew. I oto jest, twoje wiekopomne pytanie,
    które czekało ukryte pod kilobajtami w/w plew...

    > Czy każdy modem LTE obsłuży każde pasmo LTE.

    I oto pada wiekopomna odpowiedź na wiekopomne pytanie, na które już z
    resztą odpowiedziałem wyżej, a także na blogu i w setkach koemntarzy w
    różnych miejscach. Uwaga, uwaga, werble....

    NIE.

    > Jeśli
    > tak nie jest -- opisz wyraźnie modemy tak, aby ludzie nie kupowali
    > takich, z których nie będą mogli korzystać.

    Długopisem zaznaczyłęm zielonym na pudełku jak są zgodne, czerwonym -
    jak niezgodne*. Jak dla mnie jest wyraźnie.

    Jakub

    * - nie napisałeś gdzie mam je opisać. Mam nadzieję, że jesteś
    zadowolony. Myślałem o szlaczku dookoła obudowy, żeby znaczek był
    widoczny z każdej strony, ale zachowanie wrażeń estetycznych
    zaprojektowanych przez oryginalnego wytwórcę zwyciężyło i zastosowałem
    mały X widoczny z boku, aby były czytelne, gdy modemy leżą na stosiku.

  • 86. Data: 2013-03-12 19:47:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Danecki" 513b086e$0$1221$6...@n...neostrada.pl

    > Dwa tygodnie zajęło mi znalezienie pytania od ciebie, ale JEEEEST,m
    > udało się oddzielić ziarno od plew. I oto jest, twoje wiekopomne pytanie,
    > które czekało ukryte pod kilobajtami w/w plew...

    Szybki jesteś -- inni posiedli sztukę czytania w kilka miesięcy. ;)
    Jak to dobrze, że wreszcie wiesz, iż pytanie zawiera znak zwany pytajnikiem. :)

> [...]
    > resztą odpowiedziałem wyżej, a także na blogu i w setkach koemntarzy w
    > różnych miejscach. Uwaga, uwaga, werble....

    zresztą <<w końcu, ostatecznie, wreszcie,
    poza tym, prawdę mówiąc>>

    Wiele mówił, zresztą jak zawsze.
    Przyznam się zresztą, że (...).
    A zresztą cóż mnie to obchodzi.

    > Długopisem zaznaczyłęm zielonym na pudełku jak są zgodne, czerwonym -
    > jak niezgodne*. Jak dla mnie jest wyraźnie.

    > Jakub

    No cóż... Odpowiedź godna znawcy tematu. :)
    Moim zdaniem, Ty po prostu nie znasz ani pisowni
    polskiej, ani odpowiedzi na wiadome pytanie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 87. Data: 2013-03-24 21:07:07
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Szybki jesteś -- inni posiedli sztukę czytania w kilka miesięcy. ;)

    Lata praktyki.

    > Jak to dobrze, że wreszcie wiesz, iż pytanie zawiera znak zwany
    > pytajnikiem. :)

    Gdyby nie ty, nigdy bym się nie nauczył czytać, ale zrobiłem to tylko po
    to, żeby móc codziennie doceniać twoje umiejętności, o wielki.

    > Wiele mówił, zresztą jak zawsze.
    [...]
    Trzy litery faktycznie wymagają mnóstwo wysiłku, żeby je przeczytać. Są
    synetzatory mowy, które potrafią czytać - nawet po polsku.

    > No cóż... Odpowiedź godna znawcy tematu. :)

    No cóż, dostosowałem odpowiedź do potrzeb godnego czytelnika.

    > Moim zdaniem, Ty po prostu nie znasz ani pisowni
    > polskiej, ani odpowiedzi na wiadome pytanie. :)

    Poczekamy, aż trzy podane wyżej litery dotrą na miejsce i zostaną
    przetrawione. To na pewno trwało dłużej, niż napisanie przez ciebie
    kolejngo postu, którego jako skormny i początkujący adept sztuki czytania
    nie jestem godzien :P

    Jakub