  • Data: 2013-02-22 14:15:14
    Temat: Re: modem do aero2
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-22 11:33, Budzik pisze:

    > znowu jestem trochę "mondrzejszy". :)
    > astro podał np. TP-Link TL-MR3220 który trudno zaliczyć do drogich a USB
    > ma, wiec jak w przyszłości będe potrzebował to jużwiem gdzie szukać.
    >
    > A na razie 3131 który chyba najbardziej polecaliście za 130zł razem z
    > anteną i mam nadzieję będzie ok.
    >
    > Dzięki wszystkim za pomoc.

    Jak to z anteną? Niedawno kupiłem za tą sumę, ale bez anteny
    zewnętrznej. Potwierdzam że ten modem bardzo dobrze współpracuje z kartą
    AERO2. I jeszcze jedno, przy zakupie routerów firmy TP-Link 3220/3240
    musisz wziąć pod uwagę zakup aktywnego huba USB. Te routery maja za małą
    wydajność prądową na wejściu usb.